Slitenkæll Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, for det er jo utrolig rart at man må betale for ting man får. Nei jeg gidder ikke betale for noe jeg kan få gratis og vis du har et problem med det så får du værsegod og sende meg en Pm Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Siden kjøp og salg av hardstyle utenfor forumet er høyst relatert til trådens emne, så ser jeg ikke grunnen til å skjule hva jeg mener angående din holdning. Ny Theracords-release denne sommeren: A1. DJ Thera – A Little Touch (Geck-o Oldschool Remix) A2. DJ Thera vs Geck-o – Mindblowing Music B1. DJ Thera meets Mark EG & Chrissi – D.E.A.D. B2. DJ Thera meets Mark EG & Chrissi – Monsta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis jeg mener noe er såpass bra, kjøper jeg det. Jeg kjøper faktisk de som kan å produsere. Dog, det er ikke mange. Gleder meg til den releases, Prophet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis jeg mener noe er såpass bra, kjøper jeg det. Jeg kjøper faktisk de som kan å produsere. Dog, det er ikke mange. Så enig, så enig. Samme her. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg også, ser veldig frem til den. Spesielt A little touch remix'en, hvis den er like bra som A Little Touch (Of Oldskool). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tror det er enda bedre faktisk. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Da er det multiple eargasm. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det bare jeg som syns Chris One og Theracords-stil er bedre enn det meste av early hardstyle? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg må si jeg digger de gamle slagerne mer. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Når vi nå var inne på Scantraxx, hvorfor kaller Headhunterz seg nettopp Headhunter"Z". Er han schizofren? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hele Scantraxx bruker den idiotiske Z-endingen på sidene deres, HHz er et dopvrak av dimensjoner og han er nok ikke helt klar i toppen etter jevnlig bruk, nei… Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) I følge wikipedia var Headhunterz et team bestående av 2 personer, de var også kalt nasty d-tuners. Men stygg er han uansett. Endret 13. mai 2010 av August S Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 HHz er et dopvrak av dimensjoner og han er nok ikke helt klar i toppen etter jevnlig bruk, nei… Så nettopp enda et eksempel av dette på Fjesboka der han hadde lagt ut et bilde av speedometeret sitt som viste 240 km/t på vei til et event i dag. I følge wikipedia var Headhunterz et team bestående av 2 personer, de var også kalt nasty d-tuners. Men stygg er han uansett. Vet. Han har vel ikke lyst til å fjerne Z-en siden den er så jævla kul. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Makan til tulling. Ikke bare lager han crappy musikk, men så er han så utrolig fucka i hodet også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Meh, jeg misliker det meste av hardstyle sterkt, unntatt Theracords. En av få labels som er virkelig kvalitetssikret. Endret 13. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kommer ann på hva du definerer som hardstyle da. Jeg syns ikke Hhz er hardstyle. Jeg syns at Hardstyle og Nu style er så forskjellige at de bør regnes som to ulike sjangre. Forskjellen mellom f. eks. Hennes & Cold - The Second Trip og Da Tweekaz - The Past er enorm, men begge er bra syns jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det bare jeg som syns Chris One og Theracords-stil er bedre enn det meste av early hardstyle? Tja, det avhenger egentlig på sangene og hvilke early-sanher det er snakk om. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 WTF? F*ck 'Nu-Style'. I hereby declare my style 'Full-on Hardstyle'! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Woah what the heck? O.o Hvis han faktisk sluttar med nu-stylen blir eg verkeleg imponert. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Så det der Selv ser jeg egentlig ikke vitsen med å skille hard og nu atyle, mer sjange mer stress. I mine øyne ihvertfal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå