JBlack Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg har verken eller av kameraene, men jeg ønsker følgende test utført. (Folk med andre kamera må gjerne bidra de også.) Testen er enkel: Sett på linselokk, skru lukkertiden på korteste, blenderåpning på laveste, sett fokus til manuell, sett filtype til RAW (eller høyeste/beste oppløsning ellers) og sett på bildeserie. Finn så frem stoppeklokka og ta tiden på: 5 bilder 10 bilder 20 bilder 50 bilder Grunnen til at jeg ønsker en slik test er for å se hvor kjapt kameraene er på lengre serier. Jeg synes testene jeg leser rundt omkring er svært dårlig på dette punktet. Edit: Husk å skrive hva slags minnekort som sto i kameraet! Endret 10. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ta en titt nedover denne siden på testen til dpreview, den forteller deg vel det meste du lurer på... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Thnx, har kikka etter noe slikt før. Da kan vi glemme denne tråden. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Konklusjonen er altså at det er svært små forskjeller på hastigheten på 350D og D70.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå