el_scorcho Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Heiu Har fått ny telefon, en Siemens s60. Har fra før en Nokia 6610. er det noen enkel måte å importerere telefonboken fra nokia'n over til siemensen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Regner med at det er Siemens S65 du mener? Har du prøvd å overføre adresseboka di via IR, om det er muligheten for det? Hvis det ikke går så kan du jo prøve å laste ned Floats Mobile Agent. Sende adresseboka di fra N6610 til pcen får å over den videre til S65 etterpå. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Enkleste er vel å lagre alt på sim kortet og bruke den på den nye mobilen. Ellers kan du synkronisere med outlook via Bluetooth, datakabel eller IrDa Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Takker for svar. Har ikke fåt mobilen enda, så jeg får ikke prøvd. Men; jeg vet at jeg ikke klarer å synkronisere outlook mot nokian min. Jeg får inn kalenderen, men ikke konakter med tlf.nr. Kom gjerne med flere tips!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå