XuserX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei, Jeg har d-link 624+ og bruker telenor adsl. jeg vil lage dns server har opprettet på dyndns.org men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Dette er der jeg skal skrive på routeren. Hva skal jeg skrive på server name og hostname. Kan noen hjelpe. Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Serveraddressen blir vel www.dyndns.org og host blir brukernavn.dyndns.org Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har jeg skrevet det men den blir ikke opptattert. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er ikke serveraddressen ip`n til pc`n med servern da? Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 My bad, serveraddressen er members.dyndns.org Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Takk nå ble den opptattert men en ting til jeg har telenor brukenavn og passord i speedtoch modemet derfår får jeg ip 10.0.0.2 på dyns nå. Jeg har prøvd å skrive de i routeren men det gikk ikke. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jepp, samme sliter jeg og med. Den oppdaterer dyndnsn til lokalipn istedet for nettipn.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 får ikke til å få online brukenavn og passord i d-link heller. Speedtoch modemet er oppgradert så den er som router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå