Gå til innhold

Jeg trenger et rippe-program. (Tro det eller ei!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

mbst skrev (2002-07-15 13:25):

Hold deg til EAC og Lame! Suveren kvalitet.

Kommandolinjen jeg bruker for 192Kbit/s VBR:

--alt-preset fast standard

Du kan bruke Kommandolinjen og lame i audiograbber og, Er ikke bare EAC som kan det, Er mange andre som kan det,Eac,Audiograbber,Media jukebox, de har alle støtte for lame. ;D
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere gidder og stresse med det derre kommandolinje greiene... spiller ingen rolle om det er raskt hvis man bruker en uke på og klargjøre først... selv bruker jeg musicmatch og jeg ripper på 22-25x ... har brukt MM i årevis... har rippet sinnsykt masse... og musicmatch på 100% VBR er mye bedre enn noe annet jeg har hørt... mulig det er mulig og fremskaffe noe bedre et eller annet sted... men da tjener du garantert bedre lydmessig på og skifte ledninger eller slikt istedenfor.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-15 14:26, tokr skrev:

Skjønner ikke at dere gidder og stresse med det derre kommandolinje greiene... spiller ingen rolle om det er raskt hvis man bruker en uke på og klargjøre først... selv bruker jeg musicmatch og jeg ripper på 22-25x ... har brukt MM i årevis... har rippet sinnsykt masse... og musicmatch på 100% VBR er mye bedre enn noe annet jeg har hørt... mulig det er mulig og fremskaffe noe bedre et eller annet sted... men da tjener du garantert bedre lydmessig på og skifte ledninger eller slikt istedenfor.

Umm, til archiving er det vel best at man har en smule peiling før man begynner med d?

Man ripper vel ikke DVD'ene sine til arkivering ved hjelp av flask?!? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-15 14:26, tokr skrev:

Kommandolinjen setter du jo bare inn én gang da, den første gangen du bruker programmet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-17 13:42, mbst skrev:

Bare for nysgjerrighetens skyld - hva mener du med å "safe med cbr"?

Er ikke vbr like "safe" da?

VBR er ikke like kompatibelt med alt som finnes av software og spillere.. flere venner har hatt problemer med Xing (gud forby!) VBR filer i sine portable spillere. Dette er dog ikke noe kjempeproblem, men jeg har god nok harddiskplass, så jeg bruker cbr for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...