Torsteinius Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har fått ny PC idag og alt er fryd og gammen helt til jeg får beskjed om at jeg må installere antivirus programvare og jeg installerer Norton Internet Control og installerer det. Det begynner å mase om "skal dette programmet få tilgang til nettverket" og jeg, dum som jeg er ser ikke hva jeg trykker "Neste" på og plutselig forsvinner internetten. Og da går den helt amok. Jeg får ikke starta sikkerhetsmodus og får bare meldingen "Systemet er ikke fullstendig installert. Installer på nytt". Jeg har prøvd systemgjenopprettingen, trengte bare å trykke F10 så kom den, men det hjelper ikke og jeg er veldig nær til å hive den ut av vinduet så frustrert som jeg er nå. Det skulle fulgt med en systemgjenopprettingsCD fra Komplett, men den er der ikke. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre siden jeg ikke har mulighet til å få formatert PCen <.< Hjelp meg OS: Windows XP Home Edition Lenke til kommentar
schwami Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Slik jeg forstår deg, kommer du ikke inn i windows? Og du har verken tilgang til gjenopprettingscd eller windows xp cd? Lenke til kommentar
Torsteinius Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror jeg får det til nå da. Jeg har tilgang til Windows XP CD som jeg fant nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå