Mauro Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men jeg lurte bare på om det har noen innvirking på driveren at jeg har brukt ei register fil som fjerner mus akselerasjon i WinXp ? Og gidder folk oppgi hvordan dere har stilt inn driveren ? Lenke til kommentar
dephz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 sette bare inn razer'n jeg, så var alt godt Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Noen andre som kan si noe smartere enn det ? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skjønner ikke helt hva du mener med hvordan vi har stilt inn driveren? Installerte nettopp siste Razer-driveren og satte sensitivity til 9,0 som jeg hadde og er fornøyd med. Vet heller ikke om den endringer i registeret blir værende når du installerer driveren. Mulig du må gjøre det på nytt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 For det første er du jo .. Mmm, litt korttekt som gjør noe sånt i registeret! For det andre kan det godt hende at det overstyrer drivern til Razer.. Er det ikke bare å fjerne det da? Lenke til kommentar
bassen Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Regner med at du har lagt inn mousefix.reg. Men Driveren til DB lager selv accel, og det nærmeste null accel du kommer er ved å sette sensitivity i driveren til 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå