Gå til innhold

overtale foreldrene mine til å bruke visa på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe.

Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda.

Pleier ikke folk å sjekke det?

8931235[/snapback]

Noen som vet :p Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^

8931246[/snapback]

Du får ikke regning på Visa da, det trekkes fra konto tror jeg. MasterCard får du regning på, men ikke Visa trodde jeg.

Hvorfor kjøper du ikke i oppkrav bare?

Lenke til kommentar
Spør morra di om du får lov å kjøpe et spill så viser du dem siden dems og sånt...

8934756[/snapback]

Får uansett ikke lov. Hun tror det er virus og tyveri :p

Bedre å be om tilgivelse en tilatelse. jeg gjør det¨^

Lenke til kommentar

Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda.

8931235[/snapback]

Noen som vet :p Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^

8931246[/snapback]

Du får ikke regning på Visa da, det trekkes fra konto tror jeg. MasterCard får du regning på, men ikke Visa trodde jeg.

8934804[/snapback]

Funker ikke på den siden

Lenke til kommentar

8931235[/snapback]

8931246[/snapback]

8934804[/snapback]

Funker ikke på den siden

8934868[/snapback]

Hvilken side er det? Skal du ha billig kosttilskudd går du på Sublimsport og velger "EU", da kan du bestille med oppkrav fra utlandet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...