kaiern Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Teh major bump. Kosttilskudd er for nuubs. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er vel bedre enn å lage en ny tråd ;> ? hehe. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spør morra di om du får lov å kjøpe et spill så viser du dem siden dems og sånt... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe. Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda. Pleier ikke folk å sjekke det? 8931235[/snapback] Noen som vet Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^ 8931246[/snapback] Du får ikke regning på Visa da, det trekkes fra konto tror jeg. MasterCard får du regning på, men ikke Visa trodde jeg. Hvorfor kjøper du ikke i oppkrav bare? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spør morra di om du får lov å kjøpe et spill så viser du dem siden dems og sånt... 8934756[/snapback] Får uansett ikke lov. Hun tror det er virus og tyveri Bedre å be om tilgivelse en tilatelse. jeg gjør det¨^ Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe. Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda. Pleier ikke folk å sjekke det? 8931235[/snapback] Noen som vet Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^ 8931246[/snapback] Du får ikke regning på Visa da, det trekkes fra konto tror jeg. MasterCard får du regning på, men ikke Visa trodde jeg. Hvorfor kjøper du ikke i oppkrav bare? 8934804[/snapback] Funker ikke på den siden Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe. Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda. Pleier ikke folk å sjekke det? 8931235[/snapback] Noen som vet Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^ 8931246[/snapback] Du får ikke regning på Visa da, det trekkes fra konto tror jeg. MasterCard får du regning på, men ikke Visa trodde jeg. Hvorfor kjøper du ikke i oppkrav bare? 8934804[/snapback] Funker ikke på den siden 8934868[/snapback] Hvilken side er det? Skal du ha billig kosttilskudd går du på Sublimsport og velger "EU", da kan du bestille med oppkrav fra utlandet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Ha en kompis som spiller det på besøk, så spør du og sier at han spiller. Funka for meg med WoW ^^ Edit: Skrive leif Endret 24. juni 2007 av TobzzZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå