Carl M Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Internettshopping med Visa er vel like risikofylt som hvilken som helst annen transaksjon med Visa. Funker det å betale med Visa er det godkjent av Visa Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er de imot å betale for spillet med VISA, eller at du kjøper spillet i det hele tatt? Hvis de er imot VISA, så gjør som King_mephisto sier, kjøp på CDON.com og få postoppkrav.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) trodde at cdon.com bare hadde visa jeg da mamma sa "NEI!!!!!!" i sta men men post oppkrav da edit: utsolgt på cdon.com Endret 10. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 sykkeltur? frisk luft, trening, og guildwars Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Utsolgt på gamesmix.no også.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 utsolgt i butikken også jeg fant en da. (postoppkrav?) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Få deg eget VISA, lån en venn sitt VISA, whatever Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har de tilgang til MasterCard kan det føles tryggere da det trekkes som kreditt. Da er det banken som har et problem om ting skjører seg, ikke du (en får regning i posten, det trekkes ikke direkte som ved VISA). Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har de tilgang til MasterCard kan det føles tryggere da det trekkes som kreditt. Da er det banken som har et problem om ting skjører seg, ikke du (en får regning i posten, det trekkes ikke direkte som ved VISA). VISA trekkes heller ikke direkte vanligvis, spørs om du har bankkort med VISA eller et kredittkort! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har de tilgang til MasterCard kan det føles tryggere da det trekkes som kreditt. Da er det banken som har et problem om ting skjører seg, ikke du (en får regning i posten, det trekkes ikke direkte som ved VISA). VISA trekkes heller ikke direkte vanligvis, spørs om du har bankkort med VISA eller et kredittkort! Om det trekkes direkte er ikke saken, det ligger uansett i systemet uten at en har noen sjanse til å stoppe transaksjonen. Ved bruk av eks. MasterCard får man en regning med de utestående kredittkjøp en har som en kan velge å betale, ser man ulumskheter kan en ringe banken og si "you have a problem". Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Internettshopping med Visa er vel like risikofylt som hvilken som helst annen transaksjon med Visa. Jeg vil påstå at internett er en av de tryggere plassene å bruke kort. Så lenge du handler fra et nettsted du tror er seriøst, og som du ser at bruker en ekstern (seriøs) leverandør av betaling (som går gjennom kryptert oppkobling), er det ingen fare. Det er ganske fantastisk at folk ikke er skeptisk til å slenge fra seg kortet i baren eller i en restaurant, men å oppgi koden på internett, hvor INGEN en gang får se koden (betalingen gjennomføres umiddelbart - opplysningene blir jo ikke lagret) er liksom så farlig. Det er vel også mer skummelt med minibanker som blir overvåket av svindlere. Men uansett, det viktigste argumentet i argumentasjonen din er dette: VISA holdes ansvarlig dersom noe skulle skje. De tar faktisk støyten dersom noen skulle svindle deg. Endret 11. mai 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 eller: "Hvem skal ta vare på dere når dere blir gamle? :hmm2: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Er ikke GW. gratis å spille? Endret 13. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er ikke GW. gratis å spille? Koster vel noe hvis man skal bestille det på nettet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 GuildWars sikkert. Prøv deg med den vanlige "alle gjør det". Å få den klassiske "Hvem er alle da?" tilbake? arg, akkurat det der hater jeg Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 nå har jeg gw jeg skal bruke alle argumentene mot forelderene mine senere det er spesielt pappa som er mest sjeptisk "alle gjør det". VISA holdes ansvarlig dersom noe skulle skje. Internettshopping med Visa er vel like risikofylt som hvilken som helst annen transaksjon med Visa. Funker det å betale med Visa er det godkjent av Visa tongue.gif "sertifed by Visa" Så viser du den klassiske medlemslista.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 den er 1 mil vekke 1 mil? Jeg sykler 2 mil hver dag jeg, til og fra arbeid. Har du ikke sykkel, gå! Det er også fin trening. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ikke alle som har så god kondisjon som deg da (tror jeg) Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe. Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda. Pleier ikke folk å sjekke det? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er bare å ta dem fra dem etter de har lagt seg:P hehe. Forresten. Noen som vet hvor ofte VISA transaksjon kommer i posten? Har kjøpt ting over nett et par ganger i året siden jeg var 14år. De har ikke busta meg enda. Pleier ikke folk å sjekke det? 8931235[/snapback] Noen som vet Har tenkt til å låne det nå, men er litt nervøs siden jeg gjorde det for noen uker siden også. Skal bestille kosttilskudd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå