Sheel Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ikke så veldig mye addons igrunn, bruker: *EnergyWatch *Stunwatch. *Gatherer. *Scrolling Combat Text. *CTRaid_Assist. Skalert ned UI til 0.64. Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har brukt noen timer på å lage ny UI nå, ikke sann kjempe fantastisk, men liker den.. <3 nurfedui. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Screenshot av hvordan det ser ut på min skjerm. Ikke stor forandring fra standard UI men passer perfekt for mitt behov (re-sized fra 1280x1024): Addons jeg bruker: CTmod (full pakke med alt, inkl. CT_Raid Assist) BlindFlashCount BuyPoisons CombatStats CoolDownCount DamageMeters EnergyWatch StunWatch StatusBars FlightPath LootHog LootLink ML_Confirm QuickLoot QuuSpellAlert RogueLogic RogueSpam Scrolling Combat Text Titan Panel Titan Honor Plus Titan XP Status WeaponQuickSwap WoW Reader (for og oppdatere allakhazam profil) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Bruker: AllInOneInventory Atlas BetterEXP Clock by Telo Combatstats Cooldowncount Critline by Sordit* DamageMeters Decursive Easymail FreeBagSlots Nurfed Actionbars Nurfed General AddOn Opium ReagentHelper ReloadUI Scrolling Combat Text Shardtracker SpellAlert* Stunwatch Telo's LootLink Telo's MobHealth *Nye (Lastet ned i dag) Endret 18. november 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sånn ser min ut akkurat NUH hvertfall. 5140513[/snapback] Hvilken add on er det som gjør at du kan flytte på buff vinduet og gjøre di mindre? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 sikkert moveanything Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå