haarod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 digger alt jeg.. hvor langt er serien kommet på tv-norge nå? E15 i dag. Er selv på nr 17 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Selv elsker jeg slutten på både episode 3 og 8. Henholdsvis når Hurley sitter å hører på musikk og man ser at alle egentlig har det ganske bra Og når Sayid forlater resten av folket etter å ha stukket Sawyer med kniv. Veldig enig med deg der altså! Du/dere har ikke anelse hvilken sang som blir spilt der?? E3 Joe Purdy - Wash Away E8 Blind Boys of Alabama (eller evt. Ben Harper) - I shall not walk alone Og ja, de er bra. EDIT: Når jeg leste de to innleggen under ditt så ser at jeg noen andre har skrevet det før meg. Beklager, skal lese hele tråden neste gang Endret 11. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg synes den scenen når Charlie kommer og plaffer ned Ethan med 4 skudd, er sinnsykt god...kommer ikke over det der Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Uttrykket tl Locke når han smiler lurt=priceless. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tar denne opp igjen jeg. Synes det var ganske sterkt når Locke fikk vite at han hadde blitt lurt av Mr. Cooper. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Uttrykket tl Locke når han smiler lurt=priceless. Må si meg enig der altså, hehe Lenke til kommentar
Flames Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fikk akkurat en ny favorittscene.. Ganske stor spolier forresten, for de som ikke har sett ep23 Men, uansett. Det er når Jack kommer bort til Sawyer når han sager ned den masta til flåten ute i skogen.. Og de tar farvel, og når Sawyer plutselig forteller Jack om når han møtte faren hans i Sidney.. det var jaggu et rørende øyeblikk! =) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 fikk akkurat en fra episode 23 jeg også nå, men siden det ikke er lov med spoilere her, så skal jeg ikke si noe.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 bumper denne her jeg Favorittscenene mine må være - Når Hurley er liten eller når han får start på Dahrma bilen denne spilles - Ana Lucia og Goodwin på toppen av en bakke. Begge vet at Ana vet. sykt creepy - Åpningscenen til sesong 2. Med Desmond som lager smoothie, trener, tar klesvasken og trykker inn tallene - Alle scenene som inkluderer Hurley og fantasivennen hans Dave Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Helt klart scena med folkevogna! Den er jo fantastisk http://www.youtube.com/watch?v=zwZOmB9Fi30 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 - Alle scenene som inkluderer Hurley og fantasivennen hans Dave Det er den beste lostepisoden ever. Herregud hvor jeg kan le av den! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Min favoritt må være den hvor de to ungdommene graves ned levende etter å ha blitt funnet "død". Så at hun dama blunket like før hun fikk et lass med jord over seg. Da koste jeg meg. Men favorittepisoden må bli hvor Desmond strander på øya og må leve nede i hula og trykke på knappen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 - Når John våkner etter at Ben har skutt ham og vi ser Walt som ber John reise seg opp - fordi han har en jobb å gjøre. - Når vi får se hvem som ligger i kista (Steike, for en følelse da kameraet gled over lokket) - Scenen med Ben og John i hytta sammen med den mystiske Jacob. - Når Ben lukker opp døra til en fengselsselle i leiren og vi får se Johns far (resultet av hva "den magiske boksen" kunne gjøre). Mye John og Ben her, men de står jo også bak de mytiske scenene i serien. Vet aldri hva som vil skje når de er i fokus. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Veldig enig i scenene du nevner der zonko. I tillegg vil jeg selv trekke fram scenen fra sesong 2, når Charlie og Mr. Eko møter røykmonsteret, og vi får se det for første gang. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg liker godt scenen i sesong 1 hvor Charlie blir hengt og Jack og kate finner han. Det var Ethan som hang charlie i ett tre. Så prøver Jack å redde han, kraftig scene! hehe mye Charlie scener her ;P Ny ; sesongavsluttningen på sesong 4 hvor Charlie blir stengt inne i det rommet og det fosser inn vann Igjen kraftig scene. Endret 10. februar 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå