Gå til innhold

Dine favorittscener i LOST. *Les første post!*

Anbefalte innlegg

Les dette!

For å gjøre én ting klart; Dette er kun for de som har fulgt serien på Tv-Norge. Kommer du/dere med en spoiler vet jeg hvor p_report.gif-knappen er. Inneholder også spoilers for de som ikke har fulgt med på serien.

Mine favoritter:

• Når Sayid løper ned stranda og kaster seg rett inn i Jin for å redde Michael når Jin prøver å drepe han.
  • Uttrykket i ansiktet til Locke når han får 9mm'ern i hånda og "sjekker den"
  • Der Ethan ligger nede for telling og prøver å komme seg opp, men alle retter pistolene mot han, og Sawyer sier "Not so fast, Jungle Boy"
  • Og selvsagt på starten av alle LOSt-episoder,der LOST-logoen glir sakte forbi med den rare lyden. Det får jeg frysninger av. :mrgreen:

Beware of leifs.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv elsker jeg slutten på både episode 3 og 8.

Henholdsvis når Hurley sitter å hører på musikk og man ser at alle egentlig har det ganske bra

Og når Sayid forlater resten av folket etter å ha stukket Sawyer med kniv.

Lenke til kommentar

Henholdsvis når Hurley sitter å hører på musikk og man ser at alle egentlig har det ganske bra

Får en utrolig god følelse i kroppen, og man må på en måte sette seg ned å tenke litt..

Lenke til kommentar

Det var i dag det? Synes også det var ganske spennende når de skulle ta Ethan, var på en måte da eller aldri, men Jack klarte seg ganske bra alene.. Noe jeg er overrasket over. Har fått inntrykk av at Ethan er litt overnaturlig, veldig sterk, kjappe reflekser osv.

Lenke til kommentar

Ååå, det er så mange. Kan umulig ramse opp alle, men noen av favorittene er:

-Uttrykket i ansiktet til Locke når han får 9mm'ern i hånda og "sjekker den" (Helt enig i den Neptun_)

- Sawyer: "Now maybe somebody can tell me who or WHAT this son of a bitch is?.... Ah ah ah, jungleboy, not even for one sec!"

Når vi ser at Locke var lam før styrten. :ohmy:

Lenke til kommentar

Lager en mer ordentlig oversikt:

1. Slutten på episode 3 og 8, når musikken kommer. Er en fantastisk fin stemning

2. Når alle retter pistolene sine mot Ethan "Jungleboy" og Sawyer sier "Not so fast, Jungleboy"

3. Når man får vite at Loch var lam før styrten

4. Når Michael redder Walter

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg der altså! :thumbup: Du/dere har ikke anelse hvilken sang som blir spilt der??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...