GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nettavisen skriver HER om en russ som strippa for å bli russepresident... de vil selvfølgelig at vi skal synes at dette er uetisk men samtidig LINKER de til en video av da dette skjedde. Nå til saken: Hva er mest uetisk? strippingen eller det å henge hun ut etterpå? Tipper ikke at hu har det særlig bra sånn nå i ettertid, vil nok ha et stempel på seg av lokalsamfunnet i evigheter. For ikke å snakke om at nettavisen bidrar til en enorm økning i spredningen av denne videoen som hun sikkert ikke har godkjent. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, reagerte på det samme. Som det ikke gjør saken verre at hele befolkninga få se hu strippe. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Etter alle beskyldningen, særlig blant en del forumbrukere, om at media farer med løgn er det bare rett og rimelig at avisen dokumenterer påstandene sine. Nettavisen er forøvrig en gratisversjon av Se og Hør, så det er ikke akkurat noe sjokk at de presenterer slike nyheter. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mens vi snakker om dobbeltmoral og sånt, hvorfor så mye oppstyr rundt at en kvinne stripper? For noen år siden visste tv2 en reportasje om russegutter som sprang nakne i en by. Han ene gikk så langt at han slo hjul foran kameramannen. Ikke noe pent syn, for all del. Men hvorfor slikt oppstyr? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/10/431424.html Skulle trodd at de leste hw.no Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nakenhet er farlig vettu.. kunne hende noen fikk lyst til å ta på seg selv, og da er det sjans for at det skjer som med Onan og at gud slår de ned... det skulle jeg likt å se. En jævla diger hånd som skriker og dundrer ut av rommet og ned mot jordoverflata i Mach 10. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Mens vi snakker om dobbeltmoral og sånt, hvorfor så mye oppstyr rundt at en kvinne stripper? For noen år siden visste tv2 en reportasje om russegutter som sprang nakne i en by. Han ene gikk så langt at han slo hjul foran kameramannen. Ikke noe pent syn, for all del. Men hvorfor slikt oppstyr? Den generelle oppfatningen er vel: Hvis en mann stripper er det bare morsomt, hvis en kvinne stripper så ligger det noe seksuellt i det.... Det passer i grunnen godt med at man finner kvinnelige strippere på strippebar, mens mannlige strippere kan synge i blanke messingen og bare være morsomme. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg kan ikke se at Nettavisen tar noe standpunkt for eller imot strippingen... De rapporterer bare hva som skjedde, og sex selger som sagt. Jeg kunne ikke se noen link til videoen hos Nettavisen? Jeg har sett videoen, og det var jo pent å se på. Jeg kan ikke skjønne at det skal bli noe stort oppstyr av at en myndig jente med bra kropp viser den frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå