Stian89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei. Har letet en stund, men finner bare ikke frem til det. Det jeg er ute etter, er at når man holder musen over en link, dukker det opp en liten rute (block/span eller hva nå det heter), og der vises en tekst. Her er et eksempel på dette. Jeg klarer bare ikke få ut koden av sia, dvs, jeg finner den, men den er så rotete at uansett hvordan jeg snur og vender på det, får jeg det ikke til på min side. Har også sett en guide på nettet til å utføre dette, men finner den ikke igjen. OK, vet at dette er dårlige forklart, men om det finnes en HTML/CSS guru der ute som forstår, setter jeg pris på hjelp Endret 10. mai 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jo takk, ellers fant jeg en løsning her: http://www.communitymx.com/content/article...ge=2&cid=4E2C0# Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 fatalt.org Har et problem på siden min. Når dere holder musen over linkene under "Eldre saker", fungerer den nederste helt fint, det gjør for så vidt den øverste også, problemet er bare at når du holder musen over den øverste av linkene under "Eldre saker", og teksten for denne dukker opp, havner den bak linken under. Altså "Folding@Home" linken overlapper teksten for "Et dødelig fenomen". Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå