Stonescream Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Tenkte da på at testen omhandler ytelse ytelse ytelse i ulike program og spill. Det jeg savner er test av feks 2 skjermsløsningen da det har gått mange rykter angående om herkules sine løsninger er ulike fra ati osv. hva med billedkvalitet vs. geforce 4 det er jo en diskusjon som har pågått i lang tid. Gjerne med bilder av samme scene med ulike kort. Det burde være mulig, men om dere ikke hadde kortene lenge nok er det forståelig. Kanskje lage et tillegg til testen etter hvert? hvordan er forskjellen på dvi vs analog utgangen på flatskjerm. støy, varme fra kortet, tv-ut egenskapene m.m Grunnen til at jeg kjøpte ati 8500 var nettopp på grunn av muligheten for å bruke 2 skjermer, tv ut og mye bedre 3d en det matrox kunne oppdrive rett etter jul. Bildekvaliteten tilsa at jeg kjøpte meg ati foran nvidia som ikke hadde løsninger da. men ellers hyggelig lesning av en "retail ati bruker" Tror det er mange som kanskje lurer på det samme, i tillegg til ytelsen til kortene som ikke er vanskelig å finne tester av på andre sider (rage3d feks.) [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-07-14 01:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå