Sponis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei, har nettop kjøpt meg ny PC og har innstalert Dlink trådløst internett på den. Men har litt problemer, hastigetheten ligger på rindt 5-11mbps, og kontakten er utmerket, men eg kommer ikkje inn på internet, eller noke selvom det står at alt er ok, noken som har tips? Lenke til kommentar
Dupper Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 kanskje det har noe med passordet å gjøre for jeg har hatt samme problem før men jeg husker ikke helt...beklager.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 kanskje det har noe med passordet å gjøre for jeg har hatt samme problem før men jeg husker ikke helt...beklager.. passordet? hvilket passord? Lenke til kommentar
hart Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mulig du må sette adressene for DNS i routeren eller på PCn Det kan være årsaken til at du ikke får til å surfe. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har du telenor som ISP? I så fall må du sette opp PPPOE på routeren, med brukernavn og passord. En annen feilkilde er dersom ADSL modemet har innebygget router, så har du nå to toutere etter hverandre. Muligens med DHCP aktivert på begge. Da er det alle muligheter for konflikter. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå sies det at man har installert "Dlink trådløsts internett" men hva betyr igrunn det . Har pc`n noe DLink kort eller brukes det en DLink trådløs router? I alle fall så er det ikke noe problem om det skulle være en DLink trådløs router bak en annen router så lenge man kjører Wizarden under oppsett for da autodetekteres WAN settings som gjør at DHCP "problemet" aldri oppstår . Jeg tror vi trenger mer informasjon før man kan stille diagnose . Lenke til kommentar
hart Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tror vi trenger mer informasjon før man kan stille diagnose . Pasienten bør gi seg til kjenne ja Inntil videre nøyer vi oss med heksekunst og annen alternativ behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå