Gå til innhold

Hjelp meg å finne en designtelefon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herr fornuftig. selvfølgelig er det jeg som avgjør hvilken mobil jeg til slutt velger. det eneste jeg ber om er andre modeller med minimalistisk design. om jeg er ute etter kun design eller ikke er i denne tråden ikke relevant.

takk for hjelpen uansett.

...hvor i all verden har jeg 20 innlegg fra? jeg kom hit i dag jo.

Endret av david^
Lenke til kommentar

Trir ikke du kommer til å like 6260 i virkeligheten! Den er stor og klumete! Den ser bare fin ut på bilder.

Har du sett på E720? Nokia sin 7280? Eller 7610? som kansje begynner å bli litt gammel men har bra med funksjoner og er fin, bra med design.

Det er ikke mange som har den 'nye' 7280, den er gansje spesiell!

http://www.nokia.no/phones/7280/

Det spørs også hvor mye penger du har.

Lenke til kommentar

Skal vi seee, minimalistisk design:

Nokia 6030

Siemens AX75

minimalistisk design, minimalistisk funksjonalitet...

Altså, i ordet minimalistisk kan det bety mye. Kan jeg tolke det slik at du vil ha en mobil med så få designmessige detaljer som mulig? En som ikke skiller seg ut? Forklar litt nærmere er du grei..

Lenke til kommentar
Skal vi seee, minimalistisk design:

Nokia 6030

Siemens AX75

minimalistisk design, minimalistisk funksjonalitet...

Altså, i ordet minimalistisk kan det bety mye. Kan jeg tolke det slik at du vil ha en mobil med så få designmessige detaljer som mulig? En som ikke skiller seg ut? Forklar litt nærmere er du grei..

stilrent, enkelt og moderne design. samtidig liten og tynn.

Endret av david^
Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker skal denne komme på markedet i høst en gang. Kan ikke love at det stemmer, men det er i hvert fall det jeg husker. Om den i det hele tatt kommer til Norge kan vi uansett forvente at det tar enda noen måneder til den kommer hit.

Altså, tror ikke du kan forvente denne telefonen i Norge før om ca. et halvt år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...