Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 "Ja, generalen lukter såh digg azz fytii hælvette det er phat å snuzzze ass! Så kult å prise azz blir fette skev azz! skikkelig kult azz!!!!!!!!!! :D:D:D" Damn right. Lenke til kommentar
JohnnyRoxman Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 General er uten tvil den beste snusen.. ingen over, ingen ved siden av! kan være godt å prøve noe annet iblandt, men går alltid tilbake til general Posesnus gir ingen virkning, må jo ha X antall poser i leppa for å kjenne noe, dessuten renner den mye mer en vanlig løssnus. Bruker kun posesnus på fest når andre spanderer, for jeg syns det er lettere å drikke med pose enn med løs snus. Jeg går på en kristen vidregående skole, og ingen sier noe om snus :D:D <3<3<3 GENERAL <3<3<3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skruf smaker dritt uansett. Men, kan jo være spennende å sjekke om man føler noen nevneverdig forskjell i rusen. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skruf er ikke best på smak, men det blir gøy å teste. Får ta meg en time på bussen over til svenskegrensa for å handle litt tenker jeg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Skrufen smaker forferdelig vondt når den begynner å renne, men det er den snusen som lager minst gris når man baker... Med general etc. har man jo henda fulle av snus etter man er ferdig med å bake. Med skruf er det ikke et eneste lite korn igjen... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Glisevask: Du får ikke rull(10 bokser) for 100kr. Ikke vondt ment, men du sier du ikke får effekt av vanlig snus. Du er 14år? Hvor lenge har du snust? Tror kanskje du blander effekt, med den svimmel følelsen man kjennte det på kroppen i starten.. Kan hvertfall med stor sikkerhet si at en 14åring får nok effekt av general... Dessuten tar det en lang tid før man faktisk er avhengig. Selv ble jeg ikke skikkelig avhengig før etter 2 år med fast snusing. Har snust i 6 år nå og general funker helt fint for meg. Ser ingen grunn til å bytte til noe sterkere.. Endret 20. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har bare snust i et halvt år, men snuser ikke så ofte (jeg er lat, så jeg gidder ikke snuse mer enn i helgene og noen få ganger i ukedagene), dermed blir jeg svimmel på den første prellen for dagen.. Herlig. Noen ganger hvis jeg ikke snuser før jeg legger meg i senga og ser på tv blir det helt forjævelig En gang snubla jeg og tryna på vei bort til vinduet for å spytte ut.. bra svimmel da. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Bogan: Hvordan er det med tannkjøtt og slikt? Har brukt snus i noen år selv, og er klar over at det er særdeles lite helseskadelig i forhold til mange andre typer tobakk, men du som har brukt det i 6år.. Merker du noe til negative effekter i tenner(brune..?) og tannkjøtt? Altså langtidseffekter som man ikke merker etter tre-fire år..? Endret 20. mai 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ettan for teh w1n!11!! BS å lansere en slik snus som dette. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ettan for teh w1n!11!! BS å lansere en slik snus som dette. Ettan er godt og stinker ikke. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan er det med tannkjøtt og slikt? Har brukt snus i noen år selv, og er klar over at det er særdeles lite helseskadelig i forhold til mange andre typer tobakk, men du som har brukt det i 6år.. Merker du noe til negative effekter i tenner(brune..?) og tannkjøtt? Nei merker ikke noe annet enn at det er god plass oppe i leppa. Strengen har blitt veldig liten.. De som snuser i mange år har tendens til å bli brune mellom tennene, men har man god tannhygene med tanntråd osv tror jeg det går bra. Det er og viktig mtp tannkjøttet som kan bli betent lett.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Spørs litt på hvilken snus man bruker også... Ettan, General og Skruf går greit (Skruf er den desidert fineste), mens grovere som Göteborgs rapé og Grov Snus får jeg lett sår og blir veldig øm under overleppa. Göteborgs rapé er den desidert værste et par preller av den så kan jeg ikke snuse før dagen etter... Skruf merker jeg ingenting av. Kan snuse en hel boks på en kveld uten å merke en dritt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er en snus-lignende sak som heter "snuff" ellernoe.. den er til å ha i nesa.. De har slikt i England.. har hørt om en som var på ferie der (ifra norge, og dermed med norsk\svensk snus) Det kom en engelskmann til han nordmannen, og spurte om å få "bomme en pris" av han.. men det han ikke visst\tenkte over, var at general er til leppa, IKKE nesa.. Han tror jeg sleit litt med luktesansene etterpå (har også hørt han begynte og blø kraftig ut av nesen, men vet ikke om jeg tror på det..) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Snus kan og sniffes, ble gjort før... Men våtsnusen som selges er ikke egnet for dette. I utlandet har man noe som heter smokeless tobacco dette ligner på snus men lar seg ikke bakes og skal legges i underleppa. Snuff er en smokeless tobbacco type. Men er og en liten rund metallboks med mer tørr pulveraktig tobakk med feks peppermynte smak og minner svært lite om snus.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Må prøves! Men er ikke spesielt glad i Skruf, så det blir nok med en boks. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har bynt og snuse i det siste for å slutte å røyke, men blir ikke snusen mYe sterkere når det blir mer nikotin? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tipper man kommer til å få et helvetes nikotinsjokk første gangen Skal ikke snuse på en uke eller to nå, så skal jeg til sverige og kjøpte Skruf stark... kommer til å besvime sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå