Gå til innhold

Skruf(snus) nå med 35% mer nikotin!

Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb...

Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? :hmm:

Snuser i timen jeg...

Sitter å baker konstant i timen.

Når læreren hadde slik samtale med meg, så satt jeg å bakte snus... :shrug:

Lenke til kommentar
får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb...

Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? :hmm:

Hvilken skole går du på siden dere ikke får lov å snuse :p

Jeg er ikke sikker på hvordan det er på resten av skolen, men i klassen vårs er det hvertfall lov å snuse. Det kan ha noe med at læreren snuser.

Lenke til kommentar

Passiv snusing? :!:

Leste artikkelen og det er synd det er så vanskelig å få tak i for en 14 åring.. Skal nå prøve å få kameraten min til å kjøpe neste gang han er i Sverige.. Håper de finner i ruller! :roll: Er så dritt lei av å ikke få noen effekt.. Isåfall må jeg jo ha ganske svhære priser!

Lenke til kommentar

14 ja... Vent til du er gammel nok, anbefales. Skadevirkningene av snøs blir forsterket jo tidligere man begynner. Fortsetter du til du er 18 kan du banne på at du har 100% dårligere kondis, dårlig blodsirkulasjon (snus/nikotin gjør at blodårene blir smalere) etc.

Selv snuser jeg bare i helgene, og noen ganger midt i uka. Dvs 1 boks på 1 uke ca... Kan godt gå en måned mellom noen ganger også... :p digg å ha et avslappet forhold til det, imotsetning til noen av kompisene mine som bare MÅ HA hele tiden.

Lenke til kommentar

Vente? Sorry.. Er du avhengig så er det du det! Fant ut at det var bedre med snus enn meg røyk! ;) Har bare Ettan nå.. :( Bake altså.. Må skaffe meg no general til helgefestinga! Pappehelg nå, hehehehe!! :p

Edit: Snuser i uka og jeg bruker 1-2 løs/bake-bokser i uka.. Avhenger av økonomi og sånt! Derfor jeg hamstrer ruller i Sverige.. :cool:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Vente? Sorry.. Er du avhengig så er det du det! Fant ut at det var bedre med snus enn meg røyk! ;) Har bare Ettan nå.. :( Bake altså.. Må skaffe meg no general til helgefestinga! Pappehelg nå, hehehehe!! :p

Edit: Snuser i uka og jeg bruker 1-2 løs/bake-bokser i uka.. Avhenger av økonomi og sånt! Derfor jeg hamstrer ruller i Sverige.. :cool:

Går vell ca 2 bokser med snus her ja...

Etter som jeg bor i kristiansand og kun 2 1/2 time med båt over til danmark handler jeg også ruller med snus... :thumbup:

24 kr boksen :)

Lenke til kommentar

Sverger til General! Ettan blir for grov og smaker for mye tobakk. Røda Lakket (eller hvordan det nå skrives) synes jeg er for parfymert. Skruff går ann, da jeg synes den har lignende smak som General. Gøtaborg Rape har for mye mint smak.

Sist jeg var i sverige betalte jeg 230,- svenske for en rull General.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...