ikkeno Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb... Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? Trodde det var lov å røyke på alle "vgs'er".. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb... Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? Snuser i timen jeg... Sitter å baker konstant i timen. Når læreren hadde slik samtale med meg, så satt jeg å bakte snus... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb... Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? Hvilken skole går du på siden dere ikke får lov å snuse Jeg er ikke sikker på hvordan det er på resten av skolen, men i klassen vårs er det hvertfall lov å snuse. Det kan ha noe med at læreren snuser. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er det også lov å røyke i timene? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Skolen vår er røykfri. Ingen som reagerer på snusing tho. :] Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Snus er jo ikke røyk da... Btw..syntes ikke det er noe være med snus i kjeften en å ha et drops i kjeften.... Har dere noen gang hørt om passiv snusing? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Skolen vår har totalforbud mot røyk og snus inne på skolens område, men ingen lærere reagerer på snus. Er bare de som er i administrasjonen som sier "kast den snusen, NÅ!". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Passiv snusing? :!: Leste artikkelen og det er synd det er så vanskelig å få tak i for en 14 åring.. Skal nå prøve å få kameraten min til å kjøpe neste gang han er i Sverige.. Håper de finner i ruller! Er så dritt lei av å ikke få noen effekt.. Isåfall må jeg jo ha ganske svhære priser! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 14 ja... Vent til du er gammel nok, anbefales. Skadevirkningene av snøs blir forsterket jo tidligere man begynner. Fortsetter du til du er 18 kan du banne på at du har 100% dårligere kondis, dårlig blodsirkulasjon (snus/nikotin gjør at blodårene blir smalere) etc. Selv snuser jeg bare i helgene, og noen ganger midt i uka. Dvs 1 boks på 1 uke ca... Kan godt gå en måned mellom noen ganger også... digg å ha et avslappet forhold til det, imotsetning til noen av kompisene mine som bare MÅ HA hele tiden. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilken skole går du på siden dere ikke får lov å snuse Hehe, ungdomskole. Men snuser omtrent aldri uansett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Vente? Sorry.. Er du avhengig så er det du det! Fant ut at det var bedre med snus enn meg røyk! Har bare Ettan nå.. Bake altså.. Må skaffe meg no general til helgefestinga! Pappehelg nå, hehehehe!! Edit: Snuser i uka og jeg bruker 1-2 løs/bake-bokser i uka.. Avhenger av økonomi og sånt! Derfor jeg hamstrer ruller i Sverige.. Endret 11. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vente? Sorry.. Er du avhengig så er det du det! Fant ut at det var bedre med snus enn meg røyk! Har bare Ettan nå.. Bake altså.. Må skaffe meg no general til helgefestinga! Pappehelg nå, hehehehe!! Edit: Snuser i uka og jeg bruker 1-2 løs/bake-bokser i uka.. Avhenger av økonomi og sånt! Derfor jeg hamstrer ruller i Sverige.. Går vell ca 2 bokser med snus her ja... Etter som jeg bor i kristiansand og kun 2 1/2 time med båt over til danmark handler jeg også ruller med snus... 24 kr boksen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 21 på grensa! 100 og no for rullen! General, Skruf, Gøteborg og Ettan er det som teller! =D Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Oi oi, du er i full rulle allerede som 14-åring. :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fredrik Larsen: Jau.. Og general luker.. DIGG!!! =D Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Lukter...urin, smaker...rart. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Sverger til General! Ettan blir for grov og smaker for mye tobakk. Røda Lakket (eller hvordan det nå skrives) synes jeg er for parfymert. Skruff går ann, da jeg synes den har lignende smak som General. Gøtaborg Rape har for mye mint smak. Sist jeg var i sverige betalte jeg 230,- svenske for en rull General. Endret 11. mai 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 "Ja, generalen lukter såh digg azz fytii hælvette det er phat å snuzzze ass! Så kult å prise azz blir fette skev azz! skikkelig kult azz!!!!!!!!!! :D:D:D" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå