Feh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104511 Sweden, here I come! Kommer i portion også, hvis den har 35% mer nikotin, går det jo kanskje an å begynne med porsjon? De porsjonene som er nå til dags er jo så små at. Må jo ha 3 stk EDIT: Tråden ble bare startet for å informere. Ikke for å få folk til å snuse IKKE BEGYNN MED SNUS! Endret 10. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 F, nettop vært i sverige.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skruf som allerede er sterkere enn de andre. Tøft! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skruf ja. Vel, den snusen smaker dritt allikevel. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har slutta nå, men ser nå hva jeg kommer til å kjøpe(om den kommer hit) en helg eller to i kvartalet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Det står at Skruf vil vente å se hvordan markedet i Norge utvikler seg før de evt. lanserer Skruf stark her. Skruffen smaker ikke best, men den er desidert best å bake og ha i leppa. Mye seigere enn f.eks General, også blir man ikke sår Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Herlig! Jeg foretrekker vanligvis general, men kanskje skruf nå kan bli et godt valg på dager da det blir langt mellom prisene! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Æsj, snus er bæsj! Det måtte komme Du sier noe der, Knut.ea, med en stor feit skruf stark trenger man kanskje ikke snuse så fryktelig mange om dagen (kanskje det blir mer økonomisk også?) Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja ned med snus æsj da. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Æsj, snus er bæsj! Det måtte komme Du sier noe der, Knut.ea, med en stor feit skruf stark trenger man kanskje ikke snuse så fryktelig mange om dagen (kanskje det blir mer økonomisk også?) Ja, nettopp! enkelte dager er det jo vanskelig å få mer enn to gode priser, og da føler jeg meg ganske utilfredsstilt til kvelden, osv.. Jeg tror denne nye typen kan bli meget populær Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 avdelingsleder trodde det var noe sterkere saker---> tre dagers utestengelse.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Den må jeg teste ja Men for all del ikke begynn med snus...det er som heroin, seriøst... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg tar avstand fra slikt, men om andre faktisk har glede av det, så skal ikke jeg stoppe dem. Deres valg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Den må jeg teste ja Men for all del ikke begynn med snus...det er som heroin, seriøst... Heroin er verre... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Snus er fint å selge til avhengige venner etter en tur i Danmark Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 wehu! Gode nyheter Gleder meg til å prøve den, selv om skruf ikke er blandt mine favoritter! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 får håpe den blir litt hardere enn vanlig skruf, slik at man kan ha den oppe lenge. Digg på skole/jobb... Får dere lov å snuse på skolen? Hvordan skole går du på? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Vi har også lov til å snuse på skolen. Eget røykeskur har vi ute også, midt på plassen, vi har tilogmed lov til å røyke på verandaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå