Gå til innhold

butikker som sender på giro(regning)

Anbefalte innlegg

En liste over alle butikker i norge som selger på "krita" giro.

Eneste jeg vet om er cdon.com, finnes det flere?(greit hvis man har dårlig med likviditet)

Alle kategorier, data,spill musikk klær osvosv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt rask leting fant jeg:

www.kaupa.no

www.enjoy.no (forplikter medlemskap)

www.homeenter.com (forplikter medlemskap)

www.gamesmix.com

www.bokklubbene.no (forplikter medlemskap)

www.mao.no

www.grontfokus.no/

EDIT: Fant og la til flere...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Kanskje om det er snakk om mindre beløp, som 200kr.

kredittgrenser jeg har funnet ut av:

cdon: 800 inkl. frakt

homeenter: 900 inkl. frakt

gamesmix: 900 inkl. frakt (men du kan sende ny bestilling etter at første bestilling er sendt ut)

enjoy: 1000 inkl. frakt

mao: 2000 inkl. frakt

bokklubbene.no: Her ser det ut til at de sender ut fortløpende. Snakka med en som hadde bestilt for over 10k og fått alt med faktura... Han betaler ikke regningene da. (Det var også fra ham jeg fikk tips om de andre butikkene)

EDIT: Leif was here...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
bokklubbene.no: Her ser det ut til at de sender ut fortløpende. Snakka med en som hadde bestilt for over 10k og fått alt med faktura... Han betaler ikke regningene da. (Det var også fra ham jeg fikk tips om de andre butikkene)

Høres ikke ut som en person du bør ta i mot så veeeeldig mange tips fra...

Lenke til kommentar

brenner.no er grei og sender faktura :-)

Men jeg kan garantere at de ikke sender faktura neste gang hvis du ikke betaler...

Jeg ser ikke helt poenget med å absolutt skulle handle når du tydeligvis ikke har råd til det. Det er veldig behagelig å slippe oppkrav, men ikke spekulèr i det.

Lenke til kommentar
hehe... nei du sier noe. Personlig så bruker jeg ikke denne metoden, men han sverger til den. Tror ikke han er særlig kredittverdig lenger...

hva gjør han når de går til inkasso? og videre når inkasso firmaet går til sak?(de gjør det av å til)?

Lenke til kommentar

Linsebutikkene på nett. De sender linser med medfølgende faktura. Det er egentlig det samme synes jeg, om man betaler via VISA med en gang, eller faktura som ligger ved sakene. Om man ikke har penger der og da, kan man jo bare bruke kredittkort. Og har man ikke kredittkort, er man i en slik økonomisk situasjon at det kanskje ikke er lurt å handle på kreditt.

Lenke til kommentar
Kanskje om det er snakk om mindre beløp, som 200kr.

kredittgrenser jeg har funnet ut av:

cdon: 800 inkl. frakt

homeenter: 900 inkl. frakt

gamesmix: 900 inkl. frakt (men du kan sende ny bestilling etter at første bestilling er sendt ut)

enjoy: 1000 inkl. frakt

mao: 2000 inkl. frakt

EDIT: Leif was here...

Hils han fra meg og fortell hvor ynkelig kryp han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...