Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva er så falig med tabasco? Det er sterkt.. og med alt for store mengder tror jeg du ville rett og slett ville brent opp innvendig. Noen som mener det er helt på tryne? ..................Eller bare sitte på do i 3 dager? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva er så falig med tabasco? Det er sterkt.. og med alt for store mengder tror jeg du ville rett og slett ville brent opp innvendig. Noen som mener det er helt på tryne? nei hørest vondt ut btw. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva er så falig med tabasco? Det er sterkt.. og med alt for store mengder tror jeg du ville rett og slett ville brent opp innvendig. Noen som mener det er helt på tryne? ..................Eller bare sitte på do i 3 dager? Burning Anus! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Penis? ahhh!! vil ikke tenke på det engang Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er pointet med så sterke saker? Mat skal smake godt, ikke være så sterkt som overhodet mulig for enhver pris. Personlig synes maten blir ødelagt om man begynne å ta hele chili oppi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "I can poop fire!" You bastard! You killed Kenny! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Putta i meg en spiseskje med tabasco en gang...det var jævlig sterkt! Og selv om jeg drakk først vann og så melk i store mengder etterpå var feelingen der i 1 time etterpå...tror den etsegreia ikke er så smart å ha rett på maten ass...leste et sted at den er 40 ganger sterkere enn chilien som er hakket under... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "I can poop fire!" You bastard! You killed Kenny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå