Ni kon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En av mine idiotiske tråder igjen, men here goes: Verdens sterkeste krydder sikkert noen som liker denne tråden Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 After trying it, he said: “It’s like having your tongue hit with a hammer. Man, it hurt.” Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal kjøpe og teste på babben min. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hihi. Jeg vet at den pepperen de snakker om, som er verdens sterkeste, svir så mye at de indiske damene som bruker den i matlaging (og det er minimalt som brukes) må bruke hansker så den ikke skal etse huden. Gøy å tenke på hvordan denne sausen behandler fingrene dine. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ren capsaicin ja... Ganske giftig Hihi. Jeg vet at den pepperen de snakker om, som er verdens sterkeste, svir så mye at de indiske damene som bruker den i matlaging (og det er minimalt som brukes) må bruke hansker så den ikke skal etse huden. Gøy å tenke på hvordan denne sausen behandler fingrene dine. Afaik er ikke capsaicin etsende, det er et vanilliod som binder seg til reseptorer på epitelieceller og setter igang de samme nerveimpulsene som utløses ved varme. Altså gir det bare følelsen av varme/sterkhet/whatever Endret 10. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Uffa meg.. tror jeg holder meg til jalapeno/kayene/tabasco. Billigere er det også Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes Habanerogreiene er sterkt nok jeg, men det er litt gøy å se at de har klart å lage noe så ufattelig sterkt. Hadde vært litt morsomt å prøve, men det nok aldri noe av uansett. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor kan man få kjøpt det krydderet? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Just 999 bottles of it are on sale at £105 each. Du er heldig hvis du får tak i en Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 sKULLE hatt en dråpe av det på maten min jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor kan man få kjøpt det krydderet? De fleste butikkene på grønland... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 forstod jeg det slik at vist du tok det på er sensitlvt om rådet så dør du Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 o0000! Den Må jeg bare ha i kryddersamlinga mi Kansje overraske litt folk når jeg skal tilbake på kjøkkenet... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 forstod jeg det slik at vist du tok det på er sensitlvt om rådet så dør du Penis? Tigerbalsam er vel ikke noe i forhold til det der.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tror ikke det der skal være so farlig om man bruker veldig små mengder. Men det der er jo så sterkt at det sannsynligvis ikke smaker noe annet enn bare sterkt. Det er mye man kan dø av i riktig mengde, ville ikke akkurat anbefalt å drikke en flaske tabasco. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva er så falig med tabasco? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hva er så falig med tabasco? Det er sterkt.. og med alt for store mengder tror jeg du ville rett og slett ville brent opp innvendig. Noen som mener det er helt på tryne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå