Harryarne Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Trenger et USB-tastatur hvis jeg skal kjøpe Abit ITMax hovedkort. Hos ITbutikken har de et fint Keytronic, men det er dansk.... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 æøå sitter anderledes - dvs. de sitter hvor æøå sitter hos oss, men jeg tror æ sitter der ø sitter osv. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Finnes det ikke noen form for adapter fra ps2 til Usb? Det må det da gjøres... Eller kan man mekke det selv hvis man kutter av ledningen og skjøter på med en usb ledning på tuppen??? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Det finnes adapter ja, har en sjøl, se på psdata, multicom,komplett ellerno de har det sikkert. Eller ei el/data-forettning i nærheten de har det sikkert. Rart om det ikke følger med tastaturet! <-- sjekk Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 det har sikkert ikke så mye med det her å gjøre, men hvis tastaturet er engelsk så er det ikke æøå da??.. rart hvis det skulle være det.... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Riktig det. Finnes ikke æøå på engelske tastaturer. Men her var det nå snakk om dansk da Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har et danskt tastatur, det funker bra... jeg byttet bare om paa to taster (sitter i england saa jeg kan ikke skrive de tastene det er snakk om) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Aleksander; er det æø som er byttet om eller er det åæ ? Lenke til kommentar
Harryarne Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg er imponert... Uansett hvor sære ting man spør om på dette forumet, er det alltid noen som vet noe om det. Takk Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hehe, ja når du sier det så ... nesten litt skremmende egentlig :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 nå er vi 14 000 brukere også da :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Åja? Nevn bare tusen av dem da! Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 19:12, Dan Hansen skrev:Riktig det. Finnes ikke æøå på engelske tastaturer. Men her var det nå snakk om dansk da ja sa jo at det ikke hadde så mye med dette å gjøre... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har et dansk lgoitectastatur og kan fortelle at det er følgende forskjeller fra norsk: ø og æ er byttet om. er på <> -tasten (som alt gr) | er på tasten (som atl gr) og | er erstattet med 1/2-tegn Jeg har løst dette så enkelt som å bytte ø og æ tastene og bruke norske drivere. Da er det bare å huske hvor og | sitter uten å se på tegnene på tastaturet. Restene er riktig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 har ikkje d PS2 utgang? uansett så kan en sånn adapter umuli koste så masse... og sjå på logitech sine iTouch Tastatur.. dei e usb utgang og norske Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: arve87 skrev (2002-07-14 22:33):har ikkje d PS2 utgang? uansett så kan en sånn adapter umuli koste så masse... og sjå på logitech sine iTouch Tastatur.. dei e usb utgang og norske Vel, jeg har tråsløst mus og tastatur og det følger med en sånn liten kladd til overgang så du kan sette de i PS2 utgangene hvis du ikke har usb. Men det står jo gjerne spesifisert om det er kombinert usb/ps2 eller bare usb. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Det går ann å skrive æøå på de fleste tastaturer... Har skrevet æøå på et spansk tastatur, men litt trening måtte til... Det vi har øæå er det som oftest noen tegn taster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå