danielsn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er det i det heletatt mulig å sette tellefonen i lydløst modus... Finner det ikke i mannualen Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hold inne # tasten på telefonen din, så skal du se det blir liv i lydløs funksjonen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Hold inne # tasten på telefonen din, så skal du se det blir liv i lydløs funksjonen. takker tror jeg har prøvd å høldealle tastene inne... uten at det skjedde noe... men # virket Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Så bra =). Foresten, noen som har peiling på hvor man finner spillene på telefonen? Jeg finner de søren meg ikke. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har nå ikke telefonen, men kjenner jeg Samsung riktig burde spill ligge under java... Prøv det Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Spillene ligger under aplikasjoner -> java -> nedlastninger Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ahh. Der fant jeg de. Letet en stund etter de, men hadde hoppet over Java. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå