hanaud Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei! Har en 17 tommer lcd skjerm. Jeg skrudde opp oppløsningen til 1600/et eller annet.. Da går bildet bort..og det står en melding om at skjermoppløsningen er for stor for skjermkortet.. Jeg får ikke stilt oppløsningen tilbake heller, fordi den står låst der med den beskjeden..(skjermen er svart med en medling på skjermen).. Jeg har prøvd å restarte, men den samme meldingen kommer opp... Hva gjør jeg? Hvordan får jeg stilt tilbake oppløsningen? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus ? Lenke til kommentar
hanaud Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 nei det har jeg ikke... Er det eneste mulighet tror du? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er ikke sikker men det er jo ikke farlig å gå inn i sikkerhetsmodus. Er bare og røkke ut nettverkskabelen først Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Start i sikkerhetsmodus (trykke F8 funker oppstart) og avinstaller skjermkort driveren.. Så starter du på nytt og legger inn driveren igjen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 17 og 19" LCDer støtter som oftast ikkje 1600x1200, nopo omskalerer og viser berre ein del av skjermen eller den rekalkulerer pixlene slik at det blir 1280x1024 likevel, mens flesteparten av skjermene gjer slik som du opplevde. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå