Raastadboy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Topicen sier vel alt.. Hvem motor har best kvalitet og fart osv... Lenke til kommentar
total Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dette er et spørsmål som er vanskelig å svare på ettersom det er store variasjoner innen de forskjellige merkene, og hvilket bruk det er snakk om.. Mercury og Mariner er samme motorer (på samme måte som Johnson og Evinrude) Tohatsu leverer jo nå motordeler til de andre produsentene, og Yamaha har billigserien Origin som ikke er like annerkjendt som resten av Yamaha-modellene Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tohatsu er veldig sterke motorer og går fort, det er min erfaring hvertfall Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei! Jeg har en Tohatsu. De er kjent for det ekstreme bånn-draget når du akslererer. Den går fort og jeg er iallfall veldig fornøyd med den. Mvh.eiv880 Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg vurdere og kjøpe meg helt ny 2005 modell 9.9 tohatsu til 13999 kr.. Det er mai tilbud:D Men hva trenger jeg for få styrekonsole til den da?? Takk;D Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Leste en test av test i et blad for ca 1 måned siden. Der testet de 10HK motorer. Og om jeg ikke husker helt rett så kom Mariner på 1 plass Har selv denne mortoren og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har Mercury/Mariner, jeg er kjempe fornøyd jeg Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har selv en 9.9hk Tohatsu. Var litt vrien å få start på i begynelsen, men etter hvert gikk det bedre. Vil si meg enig i bånndraget som en annen snakket om er bra. Kjørte vertfall fra en med Yamaha 9.9. Bensin forbruket er ikke det store heller. Men, litt penger ryker det selfølgelig. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Men hva trenger jeg for få styrekonsole til den da?? Takk;D Styrekosole? Sånn konsoll du har rattet på du meina eller? det er ihvertfall det en styrekonsoll er! Du meina vel Gir/gass hendel? meina eg har sagt ditta til deg før.. Men på styrekonsoll er alt ganske universalt, styrekabla er stort sett like, men til Gir/gass hendel kan det jo variere fra merke til merke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå