Kaksa Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hallo.. for ca 3 måna sia fixa ej opp towere mitt me vindu osv.. der hadde ej et neonlys kald katode(blacklight).. men no va den pcen sopazz gammal at eg tenker at eg må skifte( er jort alt) men då kommer ej t et anna prob: ka ska ej jer me blacklighte?? d ej tenkte på va å ha litt kul lysetting på ei hylle.. men du trenger eg 12V til lyse.. d ej tenkte på va å ta en gammal PSU... men sia ditte e inne på eit soverom som eg jrene vil ha stille, brenner psuen opp viss eg tar ut vifta?? (ska bare belaste 3w max) Hilsen Kim A. Sund Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Bare å prøve, trur det vil funke men du burde kansje "overvåke" det litt den første dagen. Vifta i psu starta ikke når eg slo på pc'en og den sto på ei heil natt med over 80watt belastning minst og den fungerer framdeles men den blei ***** varm. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Ville prøvd og skaffet meg 230V til 12V. Mange gamler modemer,skrivere kan ha slike som gir ut 12V. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg tok ut min gammle vifte i en 300w psu og erstattet den med en enermax vifte. Men den vil ikke starte (slår seg av) vis jeg skrur ned hastigheten på vifta. Noen som vet hvordan man får det til å fungere? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Bøgge: får sikkert tak i viss eg vil betale.. men d ej tenkte på va å få bruke ei av dei mange gamle psuene ej he gratir å stillegåande.. ska nok teste uten vifte litt... bare for å sjå... nokke ej ska legge merke t?? (anna en flamme/røyk) -Kim- Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Jeg har 2 PSU'er i toweret mitt, den ene kjører kun 2 kalde katoder og 4 LED'er. Dette er uten vifte, så det skulle gå meget lett å kjøre en kald katode uten vifte. No problem spør du meg! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 no he ej endli fått tak i PSU ej tenkte ej skulle bruke.. men så.. tok ut vifte.. kopla t lys.. satt i kontakta.. men ingenting skjedde.. kan d ver at ej må "kortslutte" to kabla slik d skjer når oss starta pcen t vanli.. ka farga dei 2 kablane he? nokken so vet d? ville vert veldi takknemnli... P.s ska legge ut bilde av alt etter ej fer t PSU.. Hilsen Kim Lenke til kommentar
TCK Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 eg snakket med ei support telefon der5 dei sa at eg skulle sette ein binders i den ene kabelen (den som går til hk). Husker ikke helt hvilke farger det hva men! Du kan jo prøve å ringe til ein eller annen support tlf. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 tusen takk.. men ka supp. d va du ringte å snakka me? dei fleste lika vel ikje at ej stikke en binders i ei strømforsyning.. :razz: kommer ikje du på ka farger d va? Hilsen Kim Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Grønn og svart må sammen. da vil psu starte uten å være tilkoblet HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå