Zemeckis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei Flytter snart på "hybel" og trenger en billig pc primært til surfing, musikk og litt film titting. Da kom jeg over denne pc i deler, pakkeløsningen fra komplett.no. Vil denne fungere greit til mitt bruk? Eller er den noen som kan sette sammens noe bedre for den prisen. Har OS og skjerm fra før, men tast/mus finner jeg ut selv siden. Har også er GF3 kort som skal inn, så jeg slipper å bruke det innebygde skjermkortet. Edit: Hvordan er støynivået på den Q-Tec PSU`en? På forhånd takk. Endret 10. mai 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 den vil så absolutt duge til ditt formål ja. men jeg vil sterkt anbefale deg og invistere 200,- ekstra på og oppgradere til 512mb minne. det merkes veldig godt skal du kjøre XP. Støynivået på q-tec'n er nok ikke noe og skryte av. tipper det blir ganske så susete ja. har du råd og verdsetter en stille pc så invister i en bedre psu. har du litt mer penger og legge ut så ville jeg kjøpt noe slikt: - MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid-Demo - AMD Sempron 3000+ 1.8GHz Socket 754, 128KB, BOXED m/vifte - DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) - Samsung SpinPoint P80S 80GB SATA 8MB 7200RPM - NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) - Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) - Fortron/Source Strømforsyning ATX rev2 300W 120mm, 24pin,SATA totalt: ca 3500,- www.komplett.no synes det gir litt mer ytelse for penga, men er du på billigst mulig budsjett så holder den ferdigpakka godt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå