Nicklas Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei! Trenger veldig hjelp akkuratt nå. Det som skjer er at det går ikke ann å skrive med tastaturet og det går ikke ann å trykke på musa noen ganger. Eller det er sånn at jeg kan trykke på ikonene en etter en så blir de markert og hvis jeg har minimert noen vinduer så kan jeg ikke ta de opp igjen! Det var sånn en annen gang også men da jeg tok system restore så stod det da maskinen hadde reboota at det ikke gikk ann. Men da ble viruset borte. Jeg prøvde dette nå og ikke noe skjedde. Jeg har søkt med norton antivirus og den fant en god del virus men fjernet ikke alle. Jeg bare lurer på om noen her har hatt det samme viruset? Hva gjorde isåfall derE? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Tror "viruset" skyltes at det var ett TONN med støv inne i CPU vifta Skjønte at det ikke kunne være noe virus etter at problemet kom og gikk av seg selv bare innimellom og spesielt hvis jeg lot pc'en så uten bruk. Så nå er det fiksa håper jeg Hvis det er noe annet så skjønner ikke jeg hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå