vegardf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal flytte hjem til Molde, og lurer på om noen har noen innspill på hvilken bredbåndsleverandør jeg bør velge. Ser Tafjord Mimer har 8000/800 for 500 i måneden. Har noen erfaring med Tafjord, eller bør jeg velge noen annen - og hvorfor? Er på utkikk etter litt kraftig bredbånd, har hatt NgT i ett år i Stavanger, og er passe fornøyd med dem, men vil opp i speed. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Min søsters familie bruker Mimer (ADSL.no), og det har etter det jeg vet ikke vært noen spesielle problemer med det selskapet. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Hei! ej he den HOME MAX linja 8032/640 tingen til 495,- den er gull ingen problem, god service osv.... viss du bor so longt i frå sentralen som mej (4.5KM) vil du kanskje ikkje klare meir enn 6500/480 men er allikavel gull abb. Edit1: 5 gratis epostadresse, Fast IP! , Spam filter på eposten (gratis) Endret 11. mai 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Takker for svaret. Opptatt av at servicen er bra. Og er linja top også, er det vel ikke mye å lure på Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei. Fikk telefon fra Tafjord/Mimer akkurat nå faktisk. Telefonselgeren fikk meg til å takke ja til adsl fra dem, men jeg er jammen i tvil. 2 år binding er mye synest jeg. De påstod også at online-adressen får jeg beholde. (?) -Går det an? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 En telefon selger lover ofte alt mellom himmel og jord. Ville heller ha sjekket det opp på nett og heller bestillt via hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jepp, jeg kommer nok til å angre det. Påstod også at Norton antivirus var gratis, var bare å laste ned fra norton.no Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei. Fikk telefon fra Tafjord/Mimer akkurat nå faktisk. Telefonselgeren fikk meg til å takke ja til adsl fra dem, men jeg er jammen i tvil. 2 år binding er mye synest jeg. De påstod også at online-adressen får jeg beholde. (?) -Går det an?mvh Jan Ove Dersom du har telenor i dag, kan du beholde det som et frisurf abbo, og dermed beholde @online.no adressen din. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har faktisk jobbet hos Tafjord Mimer en kort periode. Virka som det var svært kjekke og greie folk, og fikk inntrykk av at de er både seriøse og har bra kundeservice. Kjenner også folk som har adsl fra mimer, og har ikke hørt noe negativt fra dem. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har en kamerat som har klaget mye over høy ping hos mimer. Han spiller mye online, og det har nesten vært håpløst. Han bor ca 1km fra sentralen, så jeg tror ikke problemet ligger der. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ok, det viste jeg ikke. Takk, Elgvenn2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå