Lone*Desert-Fish Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Skal lage vanntank selv av noe billig plastbeholder, vet ikke ennå hva jeg skal bruke. Noen tips? (må være plass til pumpe i den) Vet heller ikke hvor inntak og uttak skal være da. Noen som kan gi meg en url til hvordan en lager vanntank, eller kan gi gode forklaringer?? Det ville vært fint. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du kan ta en titt pådenne Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Art.nr. 34-4943 på ClasOhlson 1,4l og koster 29,- Lag to hull til slangene og et til strøm. "Påfyllingshullet" er der allerede. Tett med et eller annet som biter på PVC. Denne passer akkurat inn under hd nederst i kabinettet. Men det finnes _helt_ sikkert stiligere ting å putte i kabinettet. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Takker for svar!! Nå har jeg kjøpt en plastboks som skal brukes som tank. Den kosta 39 kroner og rommer vel 1,5liter+ :smile: Pumpa skal plaseres i tanken, og hullene til slangene lager jeg vel i lokket i boksen eller?? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Best å lage hull i lokket ja, i tilfelle det ikke skulle vær 100% tett så vil ikke du så lett få store lekasjene. Jeg brukte ei koblingsboks jeg fikk tak i på jobben og borra og limte fast to nippler, ble svært fornøyd med den. ps. vet bildet er stort i størrelse :razz: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 De slangeklemmene på bildet der, så både blanke og kjekke ut. Er de rustfrie? Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Slangeklemmene er kjøpt på jernia, vet ikke om de er rustfri nei....... 5kr klemma er jo egentlig billig forsikring :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå