Myron Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Lurer på om noen kan hjelpe meg med å åpne en Amilo D 8220? Jeg har fått ut alle synlige skruer på baksiden, og klarer å 'skille' den fram til midten. Derifra og mot bakenden må jeg bruke makt for å få mellomrom, tar jeg i mer knekker plastkabinettet.. Noen som har gjort dette før, eller har noen gode ideer? Trenger all den hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
ols Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ofte er det nødvendig å ta av tastatur og diverse deksler for å komme til alle skruer. Har du gjort det? Ellers pleier det være endel triks, og på de maskineer jeg har vært borti har det vært nødvendig å gjøre ting i en bestemt rekkefølge (mer eller mindre). Siste gang jeg skrudde fra hverandre en Toshiba, ville jeg stått fast om jeg ikke hadde service manual. På et punkt skulle man -etter at alle skruene var fjernet-ta tak i en sprekk på baksiden og dra overdelen bakover, før hele molevitten kunne løftes opp. Enkelt å gjøre, men vansklig å komme på! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 i ett eller annet pcblad jeg hadde viste de i detalj hvordan du kunne bygge bærbar, du må løfte av tastatuert pe ett vis, og under er det div. luker tl bla. minne og batteri. lykke til! Lenke til kommentar
Myron Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Da var det gjort. Så enkelt...! F*** ta. Rett under skjermen, så sitter det et deksel, det samme som startknappen sitter i. Det skal du vippe av, og da kommer løsningen av seg selv. For å finne ut det, vippet jeg ut tastaturet, fra feil side, til jeg så at dette dekselet løsnet, og de siste skruene kom til syne.. Hehe, skakke være lett! Klarte også å ødelegge en ledning inni der... så må finne på no lurt for å erstatte den... Håper andre folk gjør dette bedre og lettere enn meg, eller lærer av mine feil. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skulle akkurat til å si det, men du var først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå