karpov Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei! Jeg har laget en del musikk som går under sjangeren rolig elektronika og kunne tenke meg noen tilbakemeldinger. Hør igjennom sangene de som vil og gi meg kritikk. (ps. bare fyr løs!) keep yourself glide through your thoughts alone gate for what behind the silence (prøv å hold denne tråden on-topic!) Takk. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har hørt på keep yourself og var ganske deilig å høre på, men er ikke i "rolig musikk" humør nå, men kunne hørt på det til vanlig. Eneste jeg har å si er at sangen var litt lang. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke dårlig i det hele tatt! Hører på Keep Yourself atm. Flotte vokaler, liker også beaten. Syntes den fløyten kanskje ble noe cheesy til tider, men hver sin smak. Tror det hadde passet bra med en fele, didgeridoo ell. flettet inn i sangen. Syntes melodiene ble cheesy etterhvert, men du har potensiale... Hvor har d u fått stemmesamplesen(e) fra? Lenke til kommentar
karpov Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Takker for tilbakemeldinger!! Vokalstemmen på "keep yourself" er en veninne av meg. Alle andre vokalting er meg selv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Program & utstyr bruker du? Lager litt musikk selv, sjøh. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Var ikkje så verst for å seie det slik. Lenke til kommentar
karpov Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Program & utstyr bruker du? Lager litt musikk selv, sjøh. For de som lurer på hva slags software jeg bruker: FL studio Cubase SX2 WaveLab5 Pluss mange Wave VST plugins. Av hardvare bruker jeg en Korg TRITON workstation og et E-MU 1820M lydkort. Det går også ann å se bilder av mitt lille hjemmestudio på websiten. www.rost-music.tk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dette likte jeg veldig godt! Noe av det er faktisk bedre enn hva andre anerkjente chillout/ambient artister noen ganger klarer å lire av seg. Stå på videre! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sangene var litt for innholdsløse for meg, litt langvarige kanskje? Jeg har hørt en del på Ralph Myerz, men de har samme "syndromet"... Ellers helt greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå