Zer0z Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei! Har planer om ny og bedre kontorstol, men vet ikke hvor jeg kan finne en bra stol, itl en rimelig penge Noen forslag til hvor de selger billige, solide, og gode stoler? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ikea har mange gode og ganske rimelige stoler. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg kjøpte en skinnstol ( veit ikke om det er ekte skinn,det driter jeg i) på Ikea for rundt 600 spenn...utrolig digg stol.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 kinnarps (hvis du har hørt om det) har også veldig mange kontorstoler. mulig de er noe dryrere, men det er kvalitet.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har den øverste stolen, koster rundt 7-800kr, er utrolig digg! blir digg om sommeren, da den har sånn "fiskenett" stoff. Slo driten ut av Ikea stolene til 2-3000kr som jeg faktisk prøvde, så var jeg på jysk og prøvde den bare for moro skyld, så kjente jeg at jeg satt dritbra, og kjøpte den! http://www.nlab.dk/jysk/no/engros/imagepage32.htm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @King_mephisto: Jysk i Strandgata (Gjøvik) ? Var der og så på stoler, fant egentlig ingen som tok helt av. De hadde en feit i imitert skinn, men har dårlige erfaringer fra slike stoler og sommer og varme.. Stakk på Skeidar, og fant denne.. Rå stol, ekstremt god sittekomfort, putene går utover på sidene slik som i sportsseter på bil, samt lang i ryggen. Kosta 1400 spenn, men sitter her store deler av døgnet, så maksimal komfort må man ha.. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Herman Miller AERON Vant en eller annen test om å være verdens beste kontorstol Pris? tja, ca 10-12000 blanke norske kroner Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har den øverste stolen, koster rundt 7-800kr, er utrolig digg! blir digg om sommeren, da den har sånn "fiskenett" stoff. Slo driten ut av Ikea stolene til 2-3000kr som jeg faktisk prøvde, så var jeg på jysk og prøvde den bare for moro skyld, så kjente jeg at jeg satt dritbra, og kjøpte den! http://www.nlab.dk/jysk/no/engros/imagepage32.htm Den stolen har jeg prøvesotte i. den var dritgo men det var med sånn justerbar rygg? slik at man kan bekke den tilbake å sånn ? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 nei, men det er ikke lagd for å være recliner heller da... Kjøpte den i Oslo... Ang den 10-12k stolen, min ligner veldig på den, uten dill dall og vill design, så er det sikker samme oppbygning av ryggen. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg kjøpte en skinnstol ( veit ikke om det er ekte skinn,det driter jeg i) på Ikea for rundt 600 spenn...utrolig digg stol.... Det setter seg vel en drittlukt i skinnet etterhvert,hvis du gjør det for ofte? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 jeg kjøpte en skinnstol ( veit ikke om det er ekte skinn,det driter jeg i) på Ikea for rundt 600 spenn...utrolig digg stol.... Det setter seg vel en drittlukt i skinnet etterhvert,hvis du gjør det for ofte? ha....ha ... ja du har ett poeng der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå