MacManus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har nå sett hele sesong 1 og første episode av sesong 2. Veldig bra så langt, gleder meg til neste episoden. Dette blir nok det neste Lost. Men en ting jeg har lurt på, er det noen som vet hvor mange sesonger av The 4400 det vil lages? Det blir ihvertfall ut sesong 2 men blir det flere sesonger? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nettopp "lånt" første episode i sesong 2.. skal se den ikveld Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Genial Serie Har hele første sesong på dvd, kan ikke vente med og se sesong 2. Er jo noe man kan se mens vi venter på ny sesong av LOST Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Så s2e1 igår.. Spenningen øker jo bare. Digg serie Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 rengner med og se første episode i sesong i morgen og , digg serie . til alle som sier den er dårlig , det er jo en sommer serie så den er ikke på toppen av skuespiller listen eller budsjetter . Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 rengner med og se første episode i sesong i morgen og , digg serie . til alle som sier den er dårlig , det er jo en sommer serie så den er ikke på toppen av skuespiller listen eller budsjetter . Serien er jo veldig bra skrevet, og skuespillerne er jo ikke så dårlige. Like bra som i LOST vil jeg si Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vel, har sett et par episoder av denne serien, og jeg kan si at jeg ikke likte denne. Virket spennende i begynnelsen, men så ble det for overnaturlig for min del. LenniZ^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har nå sett hele sesong 1 og episode 1 av sesong 2. Akkurat nå sitter jeg bare igjen med et stort "WTF?". Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Serien er jo veldig bra skrevet, og skuespillerne er jo ikke så dårlige. Like bra som i LOST vil jeg si syke syke mann.. kan ikke sammenlignes med lost verken manus eller skuespillere! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Serien er jo veldig bra skrevet, og skuespillerne er jo ikke så dårlige. Like bra som i LOST vil jeg si syke syke mann.. kan ikke sammenlignes med lost verken manus eller skuespillere! Nei, 4400 er faktisk bra. Lost er en serie uten plott, uten mening, og uten framdrift. Dersom du så episode 1 og 24 hadde du trodd det var en langfilm Vel, har sett et par episoder av denne serien, og jeg kan si at jeg ikke likte denne. Virket spennende i begynnelsen, men så ble det for overnaturlig for min del. Hvis du hadde følgt med litt lenger, til episode 5 (siste episode i første sesongen, rart episode antall I know), så hadde du forstått hva som virkelig skjer... vet ikke hvor langt man er kommet i norge nå, men... Trust me! Her må jeg bite meg i tunga for ikke å spoile noen, hehe. Men det er ikke slik som du tror. 4400 er ikke noe X-Files. Endret 8. juni 2005 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 På norsk TV3 torsdag er det vel episode 3 (fra sesong 1) som sendes. I USA sendes episode 2 (sesong 2) nå på søndag? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jau... hver søndag på USA Network Og nå er det betydelig mer enn 5 episoder hehe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har nå sett første episode i sesong 2. Jeg syntes den var litt overdreven for å være helt ærlig. Skal ikke komme med noen spoilere, men denne episoden gjorde meg litt mindre interessert i serien. Men jeg skal nok se resten av sesong 2 også, i og med at det er full stopp for alle andre gode serier i USA. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, da var første sesong ferdig her til lands. Fin slutt, var omtrent sånn min teori var og, bare at jeg trodde det var aliens, ikke mennesker fra framtiden. Gleder meg til høsten. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Noen som vet om Tv3 skal sende sesong 2 ? Må vi vente helt til høsten før og se sesong 2 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, som du sa selv, TV3 skal sende sesong 2 til høsten. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Har sett alle untatt s2 4. Fin serie, men mange av skuespillerne er ikke noe å ringe hjem og fortelle om. Endret 6. juli 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, da var første sesong ferdig her til lands. Fin slutt, var omtrent sånn min teori var og, bare at jeg trodde det var aliens, ikke mennesker fra framtiden. Gleder meg til høsten. Og hva med "Ingen Spoilere" i emnetittel skjønte du ikke? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Haha? For det første, jeg er trådstarter, så jeg burde vel vite hva jeg gjør. For det andre, her er et utdrag fra første innlegg: Og vær så snill, ingen spoilere av ting som skjer etter episodene som har gått på TV3. Edit: Men jeg kan godt skrive i topicet at alle burde lese føste innlegg. Endret 6. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 jo men det er jo mange som ikke har sett serien og hopper til siste post uten videre..kan jo heller skrive spoilers enn les første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå