Zeph Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Har denne kabelen til eit komponentsett: 2 x 2.5mm2 Skjermet høyfleksibel høyttalerkabel. Fortinnet 5N-OFC kobber i leder og aluminiumsfolie i skjerm. Ionestabil PVC-isolasjon. Isblå PVC ytterkappe. Linc står for Low INteraction Concept og hindrer inn-/ut-stråling av støy. Skjermen kobles til forsterker-chassis. Pris pr. meter. 1: Blir det merkbart om eg bruker denne kabelen frå delefilteret til diskanten? 2: Har det noko betydning kor delefilteret blir satt? Planen var å plassere det i dashbordet eller i sidedøra på eit vis. 3: Det er ei metallkappe og ein tynn, uisolert metalltråd i kabelen, bør dei koplast til chassi på forsterkar og chassi til bilen i andre enden? Eller er ikkje det nødvendig i høgttalarenden? Har eitt par med slike plugger: Men skjønner ikkje heilt korleis kabelen skal terminerast i pluggen. Det er ikkje skrutilkopling. Er liksom ein sylinder som er kutta i to. Må eg lodde? Skjermen skal på oppsida, for god kontakt må eg vel lodde der og. Pluggane skal forresten på ein 4mm² kabel til subwoofer. Korleis er terminering på desse? Kjem sikkert på meir seinare. Endret 10. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 På phono pluggene skal det loddes ja. Det kan også være lurt å isolere med litt elektriker teip etter loddingen for å forhindre at skjermen og signalet ikke kortsluttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå