Gå til innhold

nicloader.exe bruker opp linja mi, hva er det?

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste. Er egentlig hos en kompis nå, og det er han som trenger hjelp.

Han har fått ADSL i dag, ei 704/128 linje. Men han måler bare 250Kbitps på speedometeret på itavisen.no og internett er generelt tregt. Jeg installerte netlimiter for å se hva som stjal linja hans, og nicloader.exe bruker hele tiden 20kByteps.

Hvordan kan man få stoppet det, og hva er det?

Hva gjør at han bare får 250kbps når linja er 704 og nicloader bare bruker 20kbyte per sekund? :confused:

Trenger raske svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. det du kan prøve er å søke på nicloader.exe på maskinen hans. da vil den garantert finne fila. så prøver du å slette den, hvis du får det til, sletter du den, så restarter du pc`en. da tror jeg problemet skal være løst. hvis det ikke går an å slette den med en gang så tar du ut nettverkskablen, så prøver igjen.

han kan også prøve å skanne maskina for spyware og virus, se om den finner noe.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er noe windows trenger? Jeg har selv hatt nicloader en gang og da var det virus. Så det er ikke noe win trenger?

Fikk ikke slettet filen hos meg så da ble det format. (Var serverpc jeg fikk det på så format var enkelt da)

Kan prøve meg med litt adware og virusscan jeg.. Ingen andre tips til hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...