sixx Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Noen som kan anbefalle et kabinett som har disse fire kravene: -Billig(maks 700 kr) -Stille -Luftig -God plass Jeg bryr meg IKKE noe som helst hvordan kabinettet ser ut, bare det oppfyller disse kravene. Med eller uten strøforsyning. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Coolermaster Cavalier 3, Sort. - Billig, 695,- på komplett.no - Stille, stålramme som hindrer vibrasjonstøy og vifter som er lydløse når de kjøres på 5 volt. - Luftig, bra luftsirkulasjon. - God plass, med mindre du stiller veldig høye krav. - Pent, selv om du ikke bryr deg om det. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Sett på Mercury? Endret 11. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mercury er ihvertfall lutfig! CM Stacker er også et godt valg om du vil legge i litt ekstra.. Her har du også et godt alternativ: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 chiftek er et konge kab me god plass men det koster en 400-500 ekstra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Chieftech Dragon er ganske bra ja.. Ordentlig solid ramme, litt plast men mye kvalitet og stooooor plass! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes ikke det er så stor plass i Dragon midi jeg, mulig jeg er kresen, men jeg synes det er for tett mellom HDD`ene mine, og jeg har 4 stk. Jeg har også fylt opp begge de eksterne 3,5"-plassene, hvis du ikke skal det, så er det plass til 6 HDD`er, men da er det trengt om plassen. Da må du nesten kjøpe 5,25" > 3,5" "adaptere" Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Synes ikke det er så stor plass i Dragon midi jeg, mulig jeg er kresen, men jeg synes det er for tett mellom HDD`ene mine, og jeg har 4 stk. Jeg har også fylt opp begge de eksterne 3,5"-plassene, hvis du ikke skal det, så er det plass til 6 HDD`er, men da er det trengt om plassen. Da må du nesten kjøpe 5,25" > 3,5" "adaptere" Hvem sa vi snakket om midi? har chieftec dragon fulltower stående.. det er solid.. og i allefall stort. (TUNGT) synes det lianli kabinettet er det meste alternativet jeg Edit: dette kan da også være et godt alternativ: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATSONATA1 Endret 11. mai 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 tusen takk for veldig gode svar her...på de som svarte seriøst Bare fortsett å anbefall kabinetter, sikkert ikke bare jeg som lurer på det samme her Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Synes du kan spare en 100lapp til og kjøpe dette jeg! Du vil IKKE angre http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...BSCAND&toc=3050 Knall kabinett til knall pris Endret 11. mai 2005 av c[`]laburk Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) c[`]laburk, dette va? edit: der kom linken ja. Endret 11. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 glemte linken HAHAHA :!: Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva med denne? Den har en såkallt "CPU Air Tunnel" med 120mm foran og 120mm bak som blåser luft rett igjennom. Hovedkortet er snudd opp ned slik at cpu kommer ned til høyre og midt i vindtunnelen. Da får du en kjølig pc! Vindu tror jeg passer til begge sidene.. Er igrunn litt kjedelig, men har potensiale Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sorry, kom bare på Chieftec Dragon midi-tower autimatisk jeg, tror jeg leste litt feil Det kabinettet du annbefaler fikk heller dårlig omtale i hw.no`s test ville jeg si Zetec, bl.a. at HDD`ene blir for varme, litt kranglete montering av PCI-kort, og dårlig plass til hk Silverstone har sånn lufttunnel i mange av (alle?) kabinettene sine, men kabinettene deres er generelt mye bedre Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 noen som vet om det er 3 eller 4 pins strøm greier på viftene som følger med i Lian Li PC7BSCAND Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 det kabinette som zetec anbefaller er det god plass i! mn du kan ikke ha stor kjøler viss du skal bruke cpu tunnelen Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg og mente det var god plass i det. Hadde ikke lest testen før jeg svarte.. men mener å ha lest at man fikk med forlengelseskabler når man kjøpte det kabinettet, mulig jeg husker feil. Ikke noen bombe det akkurat Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det Sharcoon kabinettet får dårlig omtale i testen av hw.no. Mercury er svært bra bortsett fra et par småfeil som gjør at det mister "perfekt"-tag'en... Hvis noen finner et perfekt (da mener jeg perfekt) så si ifra... Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) skulle ønske hw testet cavalier 3, skulle likt og se hvordan det kommer ut. er jo veldig pent, solid, 12cm vifte, bra luftsirkulering, enkle festeløsninger for pci/agp, cd og hdd, og usb, fw og lyd ifront (på sidene). eneste mangler for meg er vibrasjonsdempa hdd feste, og kanskje uttrekbart hk feste for de som trenger sånt. ikke helt skjønt vitsen med det selv da. Endret 13. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå