Gå til innhold

kan noen finne et "perfekt" kabinett?

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefalle et kabinett som har disse fire kravene:

-Billig(maks 700 kr)

-Stille

-Luftig

-God plass

Jeg bryr meg IKKE noe som helst hvordan kabinettet ser ut, bare det oppfyller disse kravene. Med eller uten strøforsyning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coolermaster Cavalier 3, Sort.

- Billig, 695,- på komplett.no

- Stille, stålramme som hindrer vibrasjonstøy og vifter som er lydløse når de kjøres på 5 volt.

- Luftig, bra luftsirkulasjon.

- God plass, med mindre du stiller veldig høye krav.

- Pent, selv om du ikke bryr deg om det. ;)

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så stor plass i Dragon midi jeg, mulig jeg er kresen, men jeg synes det er for tett mellom HDD`ene mine, og jeg har 4 stk. Jeg har også fylt opp begge de eksterne 3,5"-plassene, hvis du ikke skal det, så er det plass til 6 HDD`er, men da er det trengt om plassen. Da må du nesten kjøpe 5,25" > 3,5" "adaptere" ;)

Lenke til kommentar
Synes ikke det er så stor plass i Dragon midi jeg, mulig jeg er kresen, men jeg synes det er for tett mellom HDD`ene mine, og jeg har 4 stk.  Jeg har også fylt opp begge de eksterne 3,5"-plassene, hvis du ikke skal det, så er det plass til 6 HDD`er, men da er det trengt om plassen. Da må du nesten kjøpe 5,25" > 3,5" "adaptere" ;)

Hvem sa vi snakket om midi? :p har chieftec dragon fulltower stående.. det er solid.. og i allefall stort. (TUNGT) synes det lianli kabinettet er det meste alternativet jeg :)

Edit: dette kan da også være et godt alternativ: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ATSONATA1

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Hva med denne?

Den har en såkallt "CPU Air Tunnel" med 120mm foran og 120mm bak som blåser luft rett igjennom. Hovedkortet er snudd opp ned slik at cpu kommer ned til høyre og midt i vindtunnelen. Da får du en kjølig pc! Vindu tror jeg passer til begge sidene.. Er igrunn litt kjedelig, men har potensiale :D

Lenke til kommentar

Sorry, kom bare på Chieftec Dragon midi-tower autimatisk jeg, tror jeg leste litt feil :blush:

Det kabinettet du annbefaler fikk heller dårlig omtale i hw.no`s test ville jeg si Zetec, bl.a. at HDD`ene blir for varme, litt kranglete montering av PCI-kort, og dårlig plass til hk :thumbdown:

Silverstone har sånn lufttunnel i mange av (alle?) kabinettene sine, men kabinettene deres er generelt mye bedre :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg og mente det var god plass i det. Hadde ikke lest testen før jeg svarte.. men mener å ha lest at man fikk med forlengelseskabler når man kjøpte det kabinettet, mulig jeg husker feil. Ikke noen bombe det akkurat :)

Lenke til kommentar

skulle ønske hw testet cavalier 3, skulle likt og se hvordan det kommer ut. er jo veldig pent, solid, 12cm vifte, bra luftsirkulering, enkle festeløsninger for pci/agp, cd og hdd, og usb, fw og lyd ifront (på sidene).

eneste mangler for meg er vibrasjonsdempa hdd feste, og kanskje uttrekbart hk feste for de som trenger sånt. ikke helt skjønt vitsen med det selv da.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...