Gå til innhold

Bra score i 3d mark 2001 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn der..

Selv fikk jeg noe over 8k, med:

Xp1700 @ 1.6ghz

Gf3 klokka litt

256mb ddr

Men, er en del som tror at 3dMark har noe med pc`n ytelse å gjøre.. det er bare et program, en pc som får 7k poeng i 3dMark har nødvendighvis ikke flere fps enn en pc med 8k poeng i 3dMark.

Lenke til kommentar

for selv 7900poeng med mitt gamle orginal GeForce3 men AthlonXP..

Jeg får mer poeng med et GeForce3 orginal en min venn med GeForce4 4600 og en Northwood P4 1.8..

For 10705 men samme kort som hann på min AthlonXP.

Få den en Athlon og du vil øke ytelsen uten tvil. Selv om at Athlonen er billigere og lavere klokket og har ikke samme støtte og hype her på forumene og Tom og Jerry's Shardware.

Hilsen,

Lenke til kommentar

Med en AthlonXP 1800+ og Abit GeForce3 Ti200 og kun 256 i DDR ram får du runt 6500+.. oppgrader CPUen.. 1800+ kan du få nu for 800kr.

Hilsen,

PS. Har bestillt en XP2200+..... kjøpte nesten en P4 2.26 men ombestemte meg etter testene som jeg og en ven gjorde.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 13:38, Templar skrev:

Jeg får mer poeng med et GeForce3 orginal en min venn med GeForce4 4600 og en Northwood P4 1.8..

Han spurte hva som var galt, og hvordan det kunne forbedres, og vi bør hjelpe han med å løse problemet istedenfor å be han kjøpe ny cpu. Dessuten vet alle at det du forteller der er enten blank løgn eller seriøst amatørmessig oppsatt maskin. Det er ikke en sjans i helvete for at ting var riktig satt opp når et GF3 slår GF4TI4600, så du kan bare glemme å ta det til inntekt for AMD...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-14 04:46, Tabbe skrev:

oi oi, syns det var veldig bra score jeg, jeg har 1.4 ghz prosessor, 512 mb ram og gf3 ti 500 og får akkurat 5000 poeng
:grin:

Da har du ett problem sånn egentli..

Med mitt system får jeg 5800 poeng

Men viss det fungerer bra i spill.. så er det egentli ingenting å klage over

3D Mark er ikke alt

Lenke til kommentar

Får sånn circa 11790 poeng på mitt Geforce 2 MX kort.

Kanskje klokket litt mye opp her... :razz: :razz: :razz: :razz:

Husk å ha de nyeste driverne til hovedkortet også.

Ikke bare grafikkortet.Kan gi dramatiske ytelseforskjeller.Bare et tips.

"Im the Law !"

Syl,Judge Dredd

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-15 03:09, notarget skrev:

Hvor finner jeg de nye driverne da?

Dersom det er til skjermkortet det er snakk om, prøv http://www.nvidia.com (offisielle) eller http://www.guru3d.com (uoffisielle). Til hovedkortet blir det produsenten si heimeside. Og dersom du har via chipset bør du sjekke http://www.viaarena.com med jamne mellomrom.

Sjølv gjekk eg nettopp opp 2000 poeng i 3DMark 2001 SE med nyaste driverar frå alle kantar....:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...