king_pedersen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Netshop Komplett Microplex Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Netshop, EOD. Men å drive å diskutere hvilken webshop som er best blir litt teit imo, smaken er som baken. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har handlet fra Komplett, Netshop og Microplex, og er egentlig godt fornøyd med alle sammen. Om jeg skulle trekke frem en av de må det være Microplex. Var imponert over pakkingen på forsendelsen jeg fikk fra dem. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg liker beste Netshop og Databutikken. Veldig bra priser begge plasser, men Databutikken kan kansje vere litt treige med levering av og til. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 har kun handla på komplett da de har hatt de sakene jeg skulle ha billigst Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Om jeg skulle trekke frem en av de må det være Microplex. jeg likte dem veldig godt før jeg også, helt til jeg bestilte en ny vifte til skjermkortet mitt, og mottok en som ikke fungerte. men microplex nektet å gi meg mer en under halvparten igjen av det kjøleren orginalt kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå