Deadringer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) tenkte jeg skulle spørre her hvilke webshop/shopper dere liker best. her er listen over de mest brukte: Netshop Komplett.no PsData Microplex Pcutstyr MPX Databutikken.com Mine favoritter er(ikke i rekkefølge) -PsData -Komplett.no -Netshop -MPX(under tvil) hovedgrunnen er rask levering og greie priser edit: la til databutikken edit2: det er bare å si i fra hvis dere vil at jeg skal legge til flere webshopper Endret 10. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 mine må være komplett og microplex, da jeg ikke har prøvd noen andre q: Lenke til kommentar
z00l Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bestiller nå rett fra leverandør for tiden, men brukte å bestille mye fra bla PS-Data. Fått mye bra service der ja -z00l- Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 headcleaver: støtter din liste, foruten mpx da, siden jeg ikke kan huske å ha bestillt noe fra dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 har bestil fra de flere ganger, men setter de under tvil, fordi de ofte kan være dyre. har også høre flere klager på de som behandler klager, reklamasjon etc i bedriften. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) De beste er: Komplett. Netshop. PSData. MPX Den desidert dårligste er PCUtstyr.no. Endret 10. mai 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
stol Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 liker netshop jeg, har aldri opplevd noen problemer med de Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg bruker stort sett PC utstyr fordi jeg er veldig fornøyd med servicen deres. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mine favoritter er: 1. coolnsilent.no (Utrolig god service på coolnsilent.no) 2. Netshop.no (Raske svar på mail, og dobbel sjokkis ved minnekjøp ) 3. PSData.no (Mange kjøp, og aldri noen problemer) 3. Komplett.no (Mange kjøp, og aldri noen problemer) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bestiller nå rett fra leverandør for tiden, men brukte å bestille mye frabla PS-Data. Fått mye bra service der ja -z00l- Blir ikke det utrolig mye frakt? Eller er det så mye biligere at selv med frakten er det billigere enn med netshops, btw hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ganske fornøyd med Komplett.no. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 av dine favoritter ville jeg nok gått for Netshop og komplett (har ikke handlet fra psdata) Har VELDIG dårlige erfaringer med MPX, selv om prisene er litt lavere. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har VELDIG dårlige erfaringer med MPX, selv om Viser hvor forskjellig butikkene oppfattes, da jeg bruker mpx.no nettopp fordi jeg har fått bra support der, samt at de er billige og har stort utvalg. psdata liker jeg også å bruke. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Komplett har grei service, elv om det kan ta litt tif då sende noen ganger. www.vendur.no Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) ps er bra!, kjempe god service!!!! mpx har jeg bare dårligge erfaringer med, allt jeg har bestillt derfra har vert ødelagt, HK, shuttle, CPU... multicom er også ganske bra!!! og på mpx brukkte de laaaaaaaaaaaaaaang tid på å sende nye deler også!!!! Endret 10. mai 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ps er bra!, kjempe god service!!!! mpx har jeg bare dårligge erfaringer med, allt jeg har bestillt derfra har vert ødelagt, HK, shuttle, CPU... multicom er også ganske bra!!! og på mpx brukkte de laaaaaaaaaaaaaaang tid på å sende nye deler også!!!! <OffTopic> Kan du ikke skrive litt mer voksent? (Kutte ut et par utropstegn osv.) </OffTopic> Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 PsData Komplett Micoplex Databutikken 4 ever!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 NetShop er ein soleklar favoritt. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 NetShop, Komplett og PSdata er mine favoritter ettersom jeg aldri har hatt problemer med dem. Bra service og fine priser. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 enig med mack_ er mest fornøyd med psdata sin service da jeg fikk ny kjøler til skjermkortet mitt selv om jeg egentlig hadde mistet garantien til det, noe de viste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå