dimdal Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei, jeg bestilte idag en vare som jeg ikke rakk å avbestille. Kan jeg kansellere denne (finner ingen mulighet på "Konto"-siden ) eller får jeg returnert den ved ankomst? ( Komplett.no ) Edit: emnefelt endret. Endret 10. mai 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 send en link, eller ring de. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ringte. Svaret var "Nei". Hvis jeg returnerer på ankomst så må jeg selv dekke utgifter med frakt til og fram? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) jeg er ikke sikker. du kan jo alltids bare la vær å hente varen(postoppkrav) edit: leif Endret 10. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
miZtiNk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg er ikke sikker. du kan jo alltids bare la vær å hente varen(postoppkrav) edit: leif Ja, du kan jo alltids bare droppe og hente pakka, MEN du MÅ uansett dekke frakt Lenke til kommentar
MrOnslow Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg er ikke sikker. du kan jo alltids bare la vær å hente varen(postoppkrav) edit: leif Ingen LUR ide det der Ikke nok med at en må dekke porto tur/retur, i tillegg blir en beslastet med et gebyr i størrelsesorden 200 kroner ++ Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Tror nok du må forvente å betale frakt, det er tross alt du som har gjort en feil og ikkje komplett.no. Å ikkje hente pakken når den kommer vil bare føre til faktura i posten på frakten! Endret 10. mai 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
oycob Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hent pakken og returner den.. koster deg vel ca. 240 kroner (porto hver vei) Du må for all del ikke la være å hente pakken, da får du gebyr som noen nevnte her... Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hent pakken og returner den.. koster deg vel ca. 240 kroner (porto hver vei) Du må for all del ikke la være å hente pakken, da får du gebyr som noen nevnte her... Når man benytter seg av angrefrist skal man bare betale porto tilbake til butikken. Du skal ha tilbakebetalt frakta fra butikken til deg. Så hent ut pakken, gi komplett beskjed om at du vil benytte angrefristen, få et retur nr. send pakka tilbake. Så vil du få tilbakebetalt alt untatt porto fra deg til komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå