Turmalin Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er litt grønn på området, Jeg ønsker å dele trådløst nettverk med en nabo som har et aksesspunkt i 1.etg som sender signaler opp til 3.etg, men ikke til meg i 5.etg. Hva kan gjøres/kjøpes for å forsterke singnalene? Evt, kan jeg kjøpe en antenne? Har en Mac (Ibook G4) Aksesspunktet hans heter: D-Link AirPlus G+ DWL-924 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvis routeren er i AirPlus G+ serien, så heter vel routeren DI-624+? Hvis så, så ser det ut som den har tilkobling for utbyttbar antenne. En retningsbestemt antenne kan ofte gjøre underverker. Et alternativ er en repeater, hvis den f.eks. kan plasseres i 3. etasje. Er dog usikker på hvilke produkter som er kompatible med den routeren. Foreslår du tar kontakt med D-Link, med nøyaktig modell og versjon (H/W:?), og ber om råd. Lenke til kommentar
Turmalin Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Takk for det, skal sjekke ut det med retningsstyrt antenne, det hørtes ut som en god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå