SailorBoy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei! Eg har ett jvc gr-d 53 dv-kamera også har eg firewirekort i pcen. Men når eg prøve å ta videoen fra kameraet over til pcen så henger programmet seg bare opp. Har prøvt med movimaker, pinnacle studio 9 og Ulead VideoStudio 7 SE Basic. Alle programmene henger seg i capture-mode. e det någe gale med pcen min eller? Eg har P4 2,66 og 512mb ram.... Dette e ein Dell Dimension 4600. Pliiiis! Hjelp! Endret 10. mai 2005 av I Grevens Tid Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det skal funke med dine komponenter? Virus? Spyweare? Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Har både ad-aware spybot og avg antivirus. Kan det hjelpa å formatera pcen??? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det beste er egen harddisk til video. Du kan prøve å defragmentere harddisken først, det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
sarc Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du bør også deaktivere antivirus-programmet. Sjølv hadde eg eit liknande problem som dreiv meg til vannvidd i sju månader. Det løyste seg når eg fekk satt inn eit eige firewirekort. Originalt oppsett var integrert firewire på hovudkortet, noko som ikkje takla dei store datamengdene. Vil også anbefale ein dedikert harddisk for video. Da unngår du at andre operasjonar i PCen blandar seg unødig inn. Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 ja okkey... tack så mye! :!: Ska prøva på det neste gong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå