Gå til innhold

"Shorts fra 17.05-17.08"-tråden *OPPDATERT 17.05*


GolfBag

Anbefalte innlegg

Da la jeg inn bilde av meg før i dag.. sorry for dårlig bildekvalitet. Jeg hadde bare et dårlig kamera.

 

Edit: og ingen andre til å ta bilde av meg :p dette blei skeivt

 

Edit2: haha, jævla morsom grimase jeg får til når jeg skal ta bilde der ja

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en mongo på skolen som går rundt i t-skjorte hver dag. Til og med når det snør. Huden hannes er blå, og vi spør om han fryser. "nesj, ser det ut som eg fryser?"

 

Hadde en lærer også, kalte han for Bob Kåre. :p Som gikk i skjorte uten armer når det var snø og alle andre gikk rundt i jakke og frøs.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

GolfBag, Glint, Bjaa, Sigga, G2Petter, RxjOn (+ meg) deltok.

 

Hvor mange fullførte? Var det bare meg (og kanskje GolfBag)? Tiden jeg trodde skulle bli lettest (midten og slutten av juli) ble egentlig den kjipeste. Var ikke noe problem å gå i shorts, men satt for det meste inne i ly for regnet. På ferie. I Danmark. Oh, the fun.

 

Men nå har jeg ikke shortstvang lengre. Kommer nok ikke til å legge den fra meg med det første heller, men nå er det i det minste frivillig-frivillig, og ikke frivillig-tvang. Rapporter, anyone?

Lenke til kommentar

Fullførte glatt... går enda i kortbukser.

 

Gikk til anskaffelse av quicksilver boardshorts for å fullføre med stil :p

 

 

Edit: skillet mitt får du ikke se siden jeg har jevn overgang fra lys hud til brun siden kortbuksen sklir opp og ned og at man som regel trekker den litt opp når man legger seg på beachen... slik at man får mer sol på kroppen... ler godt av de som legger seg med kortbuksene ned til knea :D

 

Edit2: gikk ikke med shorts på jobb da jeg jobba på butikk... menmen

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...