GolfBag Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Da la jeg inn bilde av meg før i dag.. sorry for dårlig bildekvalitet. Jeg hadde bare et dårlig kamera. Edit: og ingen andre til å ta bilde av meg dette blei skeivt Edit2: haha, jævla morsom grimase jeg får til når jeg skal ta bilde der ja Endret 17. mai 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hater å gå i shorts jeg.... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 *sitter på skolen i shorts* Det går overraskende greit, egentlig. Shorts og T-skjorte hadde nok vært verre, men har genser i tillegg så da funker det greit. Hvordan går det med resten av folket, noen som har gitt seg ennå? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Shorts er digg! Jeg går ikke i shorts og skjorte etter været, men etter datoen. Det er sommer nå Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har en mongo på skolen som går rundt i t-skjorte hver dag. Til og med når det snør. Huden hannes er blå, og vi spør om han fryser. "nesj, ser det ut som eg fryser?" Hadde en lærer også, kalte han for Bob Kåre. Som gikk i skjorte uten armer når det var snø og alle andre gikk rundt i jakke og frøs. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 GolfBag, Glint, Bjaa, Sigga, G2Petter, RxjOn (+ meg) deltok. Hvor mange fullførte? Var det bare meg (og kanskje GolfBag)? Tiden jeg trodde skulle bli lettest (midten og slutten av juli) ble egentlig den kjipeste. Var ikke noe problem å gå i shorts, men satt for det meste inne i ly for regnet. På ferie. I Danmark. Oh, the fun. Men nå har jeg ikke shortstvang lengre. Kommer nok ikke til å legge den fra meg med det første heller, men nå er det i det minste frivillig-frivillig, og ikke frivillig-tvang. Rapporter, anyone? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg fullførte med stil! Jeg går fremdeles med shorts, men regner med at det snart blir bukse, da det er noe kaldere på Gjøvik enn i Tønsberg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Rapporter, anyone? Eller bedre, bilder av benene deres? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Rapporter, anyone? Eller bedre, bilder av benene deres? Er hårete legger sexy? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg bruker aldri genser jeg En "t-skjorte året rundt" klubb hadde vært kult, men blir med her neste år (?) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Rapporter, anyone? Eller bedre, bilder av benene deres? Er hårete legger sexy? Det er ikke sexy i mine øyne, men det er noe som skal være der på gutter. Grunnen til at jeg vil se bilde er for å se skille. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har et veldig utydelig skille, da jeg har gått i flere forskjellige shortser gjennom hele sommeren. Sandalskillet mitt, derimot ... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Fullførte glatt... går enda i kortbukser. Gikk til anskaffelse av quicksilver boardshorts for å fullføre med stil Edit: skillet mitt får du ikke se siden jeg har jevn overgang fra lys hud til brun siden kortbuksen sklir opp og ned og at man som regel trekker den litt opp når man legger seg på beachen... slik at man får mer sol på kroppen... ler godt av de som legger seg med kortbuksene ned til knea Edit2: gikk ikke med shorts på jobb da jeg jobba på butikk... menmen Endret 18. august 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg er ganske brun, men jeg bruker alltid lang shorts så leggene mine lyser ut som en sol... :!: Forresten quicksilver shorts ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå