Gå til innhold

"Shorts fra 17.05-17.08"-tråden *OPPDATERT 17.05*


GolfBag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til opplysning: jeg regner alt som er for kort til å kalles piratbukse som shorts. (fra kneet og oppover)

 

Ekkelt? ekkelt å gå med eller ekkelt å se på? Ekkelt er vel det siste jeg tenker på når det gjelder kortbukser.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Er det bare meg som har intrykk at det er mange som synes det er ekkelt å gå i shorts?

Hvis det er meg du sikter til vil jeg si at jeg hvertfall ikke er av denne oppfatningen. Jeg er bare et utrolig frossent menneske, som har et par uker shorts-sesong i året, som regel er det for kaldt. Det jeg sa med å barbere leggene var bare for å gjøre det helt omvendt av hva "oppgaven" gikk ut på. :)

Lenke til kommentar

når det blir noe varmere her så går jeg stort sett i shorts jeg også..

har allerede hatt en del dager i år hvor det har vært 3-8 grader om morgenen på vei til jobb, og opp i en 16-17 på ettermiddagen.. litt kaldt var det om morgenen, men på ettermiddagen var det herlig å dra på seg shortsen.. (må ha arb. bukse når jeg er på jobb).

 

Men jeg må som BaX også kjøpe meg et par nye.. knappen røk i lin-shortsen min her for en uke siden :(

Lenke til kommentar

Jeg er vanligvis ganske varm av meg, men håper det blir bedre tilstander enn dette på de 4(/5) dagene som er igjen til 17. mai. Har gått med T-skjorte i hele dag, og selv om jeg ikke frøs så var det ikke veldig varmt. Jeg får psyke meg opp og være klar til tirsdag.

Lenke til kommentar

Jeg er med!

Teller bare unntak på konfer,begravelser osv..

definisjon på shorts :hmm: .......slutter på hver sin side av lysken? SPEEEDO?

*Telle shorts* 3 stk? :dribble::dribble: KJØPE!

 

Det er her vi skiller gutta fra menn!

 

Edi kan threadmaker lage liste!?

Bilder på alle som er med!

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...