Cerb89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke? På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger bruker heller nesten aldri jakke Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kommer nok til gå en del i jeansene mine om sommeren også eg... *vente på å bli flamet* da er vi to , her er det jeans hele året uansett vær baroverkropp er jo noe annet da Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hm, shorts fra 17. mai til 17. august ja... Det blir nok koselig Kan nevne at jeg går i skjørt, året rundt.. Mange minusgrader er ingen hindring. Regner med at du ikke har pels på beina... Props til deg og andre jenter som trosser vind og vær for å gå med skjørt om vinteren! Dere må ha høy smerte-terskel! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva defineres som shorts? - Rett over ankelen? - Halvveis ned på leggen? - Rett under kneet? - Rett over kneet? - Halvveis oppå låret (såvidt synlig boxer)? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hm, shorts fra 17. mai til 17. august ja... Det blir nok koselig Kan nevne at jeg går i skjørt, året rundt.. Mange minusgrader er ingen hindring. Regner med at du ikke har pels på beina... Props til deg og andre jenter som trosser vind og vær for å gå med skjørt om vinteren! Dere må ha høy smerte-terskel! Er ikke så veldig mye pels på mine ben, nei endrebjorsvik89: Jeg definerer shorts som en mellomting mellom rett over kneet og halvveis oppå låret (såvidt synlig boxer).. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva defineres som shorts? - Halvveis oppå låret (såvidt synlig boxer)? Det er definisjonen Går mye i shorts...men hver dag ? Må nok melde pass hehe...pleier å gå med t-skjorte fra 1. mai til midten av september da....teller det ?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke? På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger Jeg er vitne på det. Det er skitkaldt og vi har vært ute og kjørt moped, bjaa stiller i kun genser. Mens jeg som har brukt jakke omtrent har frosset overkroppen av meg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er med, må bare vente på at jeg får litt isolerende hårvekst på bena. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn Da skal jeg få noen idrettsruss til å sprute ned de bleke leggene dine jeg Bjaa. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 må stille med "før og etter" bilde da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn Da skal jeg få noen idrettsruss til å sprute ned de bleke leggene dine jeg Bjaa. bjaa er gal, bjaa spruter tilbake. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jøss, trodde det var flere som gikk i shorts. Selv går jeg kun i bukse når det er snø, ellers kun shorts. Har svikta i år da, har gjort det så lenge jeg kan huske. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg hadde på genser under jakka om vinteren, kun t-skjorte. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Regner med det får større medfart hvis en jente går med shorts hver dag enn hvis en gutt hadde gjort det. Jeg gidder derfor ikke; orker ikke alle de blikkene og surmulingen fra muslimske naboer Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vil dette si å bruke shorts i konfirmasjoner, bryllyp, jobb, begravelse, familieselskap, bursdager osv. ? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 nei... kun når du har mulighet for det Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 bruker shorts noe (på kneet) mye om sommeren, da slipper jeg og bytte for og bade men tviler på at jeg gidder. uansett hvor mye hår jeg har på beina blir det ikke varmt nok. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Huff, nei. Da barberer jeg heller leggene, og går med bukse hele sommeren. Ikke at det er så veldig aktuelt heller. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bra tiltak. Selv liker jeg godt å gå i shorts, og jeg har vel stort sett gått i shorts i strekk ca 2 måneder hvert år - på sommeren. Men å begynne å gå med bukse igjen da er egentlig ganske nedtur, noe ubehagelig og veldig uvant. Leste dere om han journalisten som gikk med shorts HELE året? Han sa han nærmest hadde kronisk feber og ble altfor varm om han ikke gikk i shorts Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) ahah Noe du vil dele med oss? Zatôitchi; Peter Jackson går vel med shorts (stort sett?) hele året. Men han er ikke journalist. Tenker jeg blir med, jeg. Men noen må minne meg på det den 17. Endret 10. mai 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå