Gå til innhold

"Shorts fra 17.05-17.08"-tråden *OPPDATERT 17.05*


GolfBag

Anbefalte innlegg

Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn :D

 

 

Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke?

På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger :whistle:

bruker heller nesten aldri jakke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, shorts fra 17. mai til 17. august ja... Det blir nok koselig :)

 

Kan nevne at jeg går i skjørt, året rundt.. Mange minusgrader er ingen hindring.

Regner med at du ikke har pels på beina... :p Props til deg og andre jenter som trosser vind og vær for å gå med skjørt om vinteren! Dere må ha høy smerte-terskel!

Lenke til kommentar
Hm, shorts fra 17. mai til 17. august ja... Det blir nok koselig :)

 

Kan nevne at jeg går i skjørt, året rundt.. Mange minusgrader er ingen hindring.

Regner med at du ikke har pels på beina... :p Props til deg og andre jenter som trosser vind og vær for å gå med skjørt om vinteren! Dere må ha høy smerte-terskel!

Er ikke så veldig mye pels på mine ben, nei :p

 

endrebjorsvik89: Jeg definerer shorts som en mellomting mellom rett over kneet og halvveis oppå låret (såvidt synlig boxer)..

Lenke til kommentar

Hva defineres som shorts?

- Halvveis oppå låret (såvidt synlig boxer)?

 

 

Det er definisjonen :roll:

 

Går mye i shorts...men hver dag ? Må nok melde pass hehe...pleier å gå med t-skjorte fra 1. mai til midten av september da....teller det ?? :whistle:

Lenke til kommentar
Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn :D

 

 

Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke?

På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger :whistle:

Jeg er vitne på det. Det er skitkaldt og vi har vært ute og kjørt moped, bjaa stiller i kun genser. Mens jeg som har brukt jakke omtrent har frosset overkroppen av meg.

Lenke til kommentar

Jøss, trodde det var flere som gikk i shorts. Selv går jeg kun i bukse når det er snø, ellers kun shorts. Har svikta i år da, har gjort det så lenge jeg kan huske. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg hadde på genser under jakka om vinteren, kun t-skjorte.

Lenke til kommentar

Bra tiltak. Selv liker jeg godt å gå i shorts, og jeg har vel stort sett gått i shorts i strekk ca 2 måneder hvert år - på sommeren. Men å begynne å gå med bukse igjen da er egentlig ganske nedtur, noe ubehagelig og veldig uvant.

 

Leste dere om han journalisten som gikk med shorts HELE året? Han sa han nærmest hadde kronisk feber og ble altfor varm om han ikke gikk i shorts :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...