Gå til innhold

"Shorts fra 17.05-17.08"-tråden *OPPDATERT 17.05*


GolfBag

Anbefalte innlegg

Hallais folkens, som dere sikkert forstår av tittelen så handler dette om å vise at man er skikkelig mann og har isolerende hårvekst på beina. Jeg snakker selvfølgelig om å gå i shorts. I fjor hadde jeg et prosjekt (som jeg ikke posta på dette forumet) om å bli mest mulig neger, det var en stor suksess. I år slår jeg til igjen og jeg skal gå i shorts fra 17. mai til 17. august hvis ikke noe hindrer meg i det.. (eks: hvis jeg får en sommerjobb der shorts ikke er populært)

 

Jeg ligger allerede i hardtrening og har begynt med piratbukse, fra 17. mai og utover er det bare shorts som gjelder.

 

Er det noen som er med? Noen andre som føler for å protestere mot den usle norske sommeren med å gå i shorts uansitt vær vind og skismøreforhold (ehh, kanskje ikke det siste). Hvis jeg ryker skal jeg egenhendig lage en demonstrasjon FOR global oppvarming.

 

 

De som er med nå:

 

GolfBag

GolfBag.jpg

 

Glint

Bjaa

Sigga

bhsand

G2Petter

RxjOn

 

Gi beskjed hvis du ikke står på denne lista og vil være der, gi meg gjerne url til et bilde av deg i shorts også.. gjerne under 30 kilobyte.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg startet med shorts og mye bruk av t-skjorte (ikke genser på meg) siden midten av april jeg. Svært mange mener det må være kaldt å gå slik, men neida jeg fryser ikke. I fjor høst stoppet meg med shorts og t-skjorte i oktober eller noe i den duren.

 

3 ord: Dere er EID! :evil:

Lenke til kommentar

Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn :D

 

 

Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke?

På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...