GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hallais folkens, som dere sikkert forstår av tittelen så handler dette om å vise at man er skikkelig mann og har isolerende hårvekst på beina. Jeg snakker selvfølgelig om å gå i shorts. I fjor hadde jeg et prosjekt (som jeg ikke posta på dette forumet) om å bli mest mulig neger, det var en stor suksess. I år slår jeg til igjen og jeg skal gå i shorts fra 17. mai til 17. august hvis ikke noe hindrer meg i det.. (eks: hvis jeg får en sommerjobb der shorts ikke er populært) Jeg ligger allerede i hardtrening og har begynt med piratbukse, fra 17. mai og utover er det bare shorts som gjelder. Er det noen som er med? Noen andre som føler for å protestere mot den usle norske sommeren med å gå i shorts uansitt vær vind og skismøreforhold (ehh, kanskje ikke det siste). Hvis jeg ryker skal jeg egenhendig lage en demonstrasjon FOR global oppvarming. De som er med nå: GolfBag Glint Bjaa Sigga bhsand G2Petter RxjOn Gi beskjed hvis du ikke står på denne lista og vil være der, gi meg gjerne url til et bilde av deg i shorts også.. gjerne under 30 kilobyte. Endret 17. mai 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En jeg kjenner gikk med shorts året rundt på ungdomsskolen. Så passe dumt ut når snøen kom. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg vurderer det, GolfBag. Ikke umulig. Og shorts er herlig, var ganske nedtur etter i fjor sommer da jeg tok på meg bukse for første gang på leeenge. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 En jeg kjenner gikk med shorts året rundt på ungdomsskolen. Så passe dumt ut når snøen kom. Jeg gikk i tskjorte, jakke og shorts en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg skulle gjerne ha gjort det, men man bor i fuckings nordnorge o_O Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg startet med shorts og mye bruk av t-skjorte (ikke genser på meg) siden midten av april jeg. Svært mange mener det må være kaldt å gå slik, men neida jeg fryser ikke. I fjor høst stoppet meg med shorts og t-skjorte i oktober eller noe i den duren. 3 ord: Dere er EID! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ikke umulig, har allerde gått i shorts 3 ganger i år. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Oi, oi, hele tre ganger! Kult prosjekt. Er jeg med? Nei. Liker ikke shorts så mye, funker fint på sommeren. Fryser veldig lett egentlig. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg elsker å gå i shorts, men jeg er nok ikke med. Blir for meg alltid noen dager med bukse, selv om det er vær for shorts. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg elsker å gå i shorts, men jeg er nok ikke med. Blir for meg alltid noen dager med bukse, selv om det er vær for shorts. Svake menneske! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har ikke gått i tørr shorts, men badet i badeshorts 2 ganger i mars Tør ikke være med på prosjektet (Klok av skade etter å ha vært noen dager uten smaks- og luktesans), men om det er varmt så går jeg i klær for det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Dersom vi i år drar til Florida for hele sommerferien, blir det jo bare shorts. Men i Norge - neppe... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg skulle gjerne ha gjort det, men man bor i fuckings nordnorge o_O Så? Ekstra utfordring. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hadde en på skolen når jeg gikk på vk1 i nordnorge som skulle prøve og gå i sorts hele vinteren , han ga opp når det ble under 17 minus Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Selv har jeg gått i t-skjorte hele året, men ikke shorts. Får ikke lov til å bruke dongeribukse på jobb, men de sa ingenting om shorts Endret 10. mai 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hm, shorts fra 17. mai til 17. august ja... Det blir nok koselig Kan nevne at jeg går i skjørt, året rundt.. Mange minusgrader er ingen hindring. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kommer nok til gå en del i jeansene mine om sommeren også eg... *vente på å bli flamet* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm, shorts er digg det , jeg skal prøve å være med, litt regnvær stopper ikke meg for å si det sånn Finns det noen lignene klubb for de som ALDRI bruker jakke? På barneskolen var jeg fæl til å glemme igjen jakka på skolen, og siden 10. klasse har jeg ikke hatt på meg jakke mer enn 2-3 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå